[B4 1.9TDI 1Z] Kupno używanej czy regeneracja?
[B4 1.9TDI 1Z] Kupno używanej czy regeneracja?
Niestety moja turbina bierze dużo oleju i musze szybko ją zrobić. I tu moje pytanie czy opłaca się kupować używkę czy dać moją do regeneracji? A co myślicie żeby wstawić turbo od AWX a na wiosne dać wtryski 216 i soft bo niestety wszystkiego na raz nie zrobie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Z używką to też zależy jaka CI się trafi, 20 lat swoje też zrobiło na niej jakiś odcisk, w zależności jak właściciel dbał.
Jezeli szukasz T2 to mam kompletną z kolektorem, spływem oleju i DP.
http://olx.pl/oferta/audi-b4-turbina-1- ... 1b7d98f9e5
Jezeli szukasz T2 to mam kompletną z kolektorem, spływem oleju i DP.
http://olx.pl/oferta/audi-b4-turbina-1- ... 1b7d98f9e5
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Musisz pamiętać że jak dasz turbo AWX ,czyli ze zmienną geometrią ,to twój obecny sterownik nie ogarnie sterowania taką turbiną ,bo turbo AWX sterowane jest kierownicami spalin ,a w twojej obecnej turbinie ,ciśnienie upuszcza zawor upustowy spalin ...a to dwa zupelnie różnie sterowne układy i są zupełnie inaczej sterowane.A co do turbiny ze zmienną geometrią ,to moje zdanie zawsze takie same <ok> chcesz mieć problemy ,to zakładaj ,kierownice w niej staną wczesniej czy puzniejPaweł1997 pisze:A co myślicie żeby wstawić turbo od AWX a na wiosne dać wtryski 216 i soft bo niestety wszystkiego na raz nie zrobie
Paweł1997 właśnie turbinke T15 ciężko dostać w dobrym stanie. Można na palcach policzyć- w necie mało się takich znajdzie. Jak ma małe luzy na wirniku i nie jest zatarta, to moim zdaniem opłaca sie zregenerować. Wiesz później co masz wsadzone w aucie, a z neta to wiadome- kot w worku.
U mnie coś już pobiera olej małe ilości, ale luzów dużych nie ma co by ją kwalifikowało do regeneracji. Ja sie nią narazie nie przejmuje.
Twoja decyzja albo szukasz używki i kupujesz kota w worku ( oczywiście z gwarancją rozruchową) albo swoją oddajesz do regeneracji.
Niech się też wypowiedzą inni
U mnie coś już pobiera olej małe ilości, ale luzów dużych nie ma co by ją kwalifikowało do regeneracji. Ja sie nią narazie nie przejmuje.
Twoja decyzja albo szukasz używki i kupujesz kota w worku ( oczywiście z gwarancją rozruchową) albo swoją oddajesz do regeneracji.
Niech się też wypowiedzą inni
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
W moim wirnik nie ma luzów tylko ten olej. Dowiadywałem się o regeneracje i do dużo wychodzi. Jutro podjade na szrot i zobacze czy jakieś mają. A nad T2 się zastanowie ale czy wiem czy warto zmieniać na takie turbo które nie wiele zmieni? Wolałbym zostać na T15.
I jeszcze jedno pytanie. Czy jest możliwość żeby wymienić w turbinie tylko uszczelnienia bez kompletnej regeneracji?
I jeszcze jedno pytanie. Czy jest możliwość żeby wymienić w turbinie tylko uszczelnienia bez kompletnej regeneracji?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Kolega ma cały silnik z passata B4 90 km
http://olx.pl/oferta/passat-b4-1-9-tdi- ... e3651f85eb
więc i turbo się znajdzie.
http://olx.pl/oferta/passat-b4-1-9-tdi- ... e3651f85eb
więc i turbo się znajdzie.
- srebrnastrzala
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Kontakt:
Poszukaj T15 dzwon tu do gościa http://olx.pl/oferta/audi-80-b4-1-9-tdi ... f;promoted
Brałem od niego T2 i mówił ze super stan i faktycznie ładnie śmiga.
Brałem od niego T2 i mówił ze super stan i faktycznie ładnie śmiga.