Witam,
Dzisiaj podczas sprawdzania układu kierowniczego na stacji diagnostycznej znaleźli mi przyczynę ściągania mojego auta w lewo. Za taki stan rzeczy odpowiedzialna jest u mnie wybita=zużyta tuleja poprzecznego drążka kierowniczego (strona prawa).
I tutaj jest moje pytanie, czy można samą tuleję wymienić w takim drążku, czy trzeba cały drążek wymieniać?
Naprawiał z was ktoś już może drążek kierowniczy? (chodzi mi o wymianę tej tulei). Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
[B4 1.9 1Z] drążek kierowniczy prawy - naprawa
- antares2000
- Forum Audi 80
- Posty: 212
- Rejestracja: 17 sty 2011, 13:07
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Brzeg
A CO TO takie " tuleja poprzecznego drążka kierowniczego" ?? Pewnie tez musi być tuleja podłużnego drązka kierowniczego
Spytaj mechanika która to, i zrób fotkę.
W Audi końcówka drążka kierowniczego od strony przekładni kieropwniczej nie jest wymienialna.
Jeśli ulegnie zużyciu, do wymiany jest cały drążek. Można się bawić i coś wścibiać żeby było sztywniej , ale to na krótką metę.
Spytaj mechanika która to, i zrób fotkę.
W Audi końcówka drążka kierowniczego od strony przekładni kieropwniczej nie jest wymienialna.
Jeśli ulegnie zużyciu, do wymiany jest cały drążek. Można się bawić i coś wścibiać żeby było sztywniej , ale to na krótką metę.
- antares2000
- Forum Audi 80
- Posty: 212
- Rejestracja: 17 sty 2011, 13:07
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Brzeg
poprzeczna czy podłużna zwał jak zwał - jedno licho popatrz tutaj http://e-autoparts.pl/drazek-kierowniczy-poprzeczny-p-52484.htmlantoni pisze:A CO TO takie " tuleja poprzecznego drążka kierowniczego" ??
końcówka owszem nie jest wymienialna bo jest na stałe ale tuleja gumowa-metalowa? spójrz na to:antoni pisze:końcówka drążka kierowniczego od strony przekładni kieropwniczej nie jest wymienialna
http://e-autoparts.pl/%C5%82ozyskowanie-drazek-kierowniczy-poprzeczny-p-1924942.html
- antares2000
- Forum Audi 80
- Posty: 212
- Rejestracja: 17 sty 2011, 13:07
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Brzeg