Jedyne co możesz zrobić to dokonać odpowiedniego wyboru 9 października i modlić się aby jak zwykle nie skończyło się na obietnicach... taki mały OT.MUNIOR pisze:Bardzo mądrze mówisz .radi88 pisze:ak zawsze klient decyduje co gdzie i za ile, zapłaciłem 1400 i nie żałuję, audi 80 traktuję jako hobby ciężko pracuję by realizować swoje pasje w tym aucie. Każdy z nas podejmuje decyzje wedlug wlasnych wytycznych. Swojego auta nie sprzedam niebawem zagości u mnie S2 wtedy zaczne w nie pakować kase. Poniekąd się zgadzam bo to duże sumy biorąc pod uwagę wartość auta, ale sami wiecie, że nie wszystkie decyzje są w płeni normlne przy rozbudowie i modernizacji aut, dlatego polecam kazdemu indywidualne podejscie do tematu i zasobnosci portfela.Ja również ,tylko wyplata za tą "normalną" robotę w moim przypadku ,normalna nie jest ale ta wschodnia część naszego kraju jakaś przeklęta chyba :cry:radi88 pisze:Nie jestem milionerem, mam żonę, dziecko i normalna robote
[b4 93r 1.9TDI] Zwiekszenie mocy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:10
Podniesienie mocy Audi 80 B$ TDI 1Z
Witam wszystkich klubowiczów jestem nowy wiec proszę o wyrozumiałość.
Wiec zacznijmy chcialbym sie dowiedziec jak podniesc troche mocy w moim audi auto to 80 B4 TDI 90km i moje pytania odnosnie tego to.
1. jakie kupić wtryski widziałem ich dużo na allegro ale nie wiem jakie.
2.kto by mógł mi wgrać mape do komputera mam na osprzecie bosha
3. czy trzeba kupować turbo
$.czy trzeba wymieniać na większy IC
6.odnośnie wtrysków czy można je założyć samemu
7. i czy trzeba coś koło pompy paliwowej grzebać
Moc jaka by mnie interesowała to 140 km czy jest to możliwe prosze o odpowiedzi i dziękuje. :->
Wiec zacznijmy chcialbym sie dowiedziec jak podniesc troche mocy w moim audi auto to 80 B4 TDI 90km i moje pytania odnosnie tego to.
1. jakie kupić wtryski widziałem ich dużo na allegro ale nie wiem jakie.
2.kto by mógł mi wgrać mape do komputera mam na osprzecie bosha
3. czy trzeba kupować turbo
$.czy trzeba wymieniać na większy IC
6.odnośnie wtrysków czy można je założyć samemu
7. i czy trzeba coś koło pompy paliwowej grzebać
Moc jaka by mnie interesowała to 140 km czy jest to możliwe prosze o odpowiedzi i dziękuje. :->
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
1. Do tych 140 km to wtryski z A6 C4 2.5 Tdi AEL lub 216-tki na nowych końcówkach WZM.
2. Munior , Kostrz.
3. T2 w zupełności wystarczy jeszcze , jeśli nic jej nie dolega.
4. Też jeszcze może zostać , Ale musisz zrobić wolną odmę by opary nie szły do IC, konieczne też będzie umycie jego w środku jak i z zewnątrz żeby był drożny przelot powietrza. Egr też zaślepić będziesz musiał.
6. Oczywiście można zmienić samemu, trzeba zrobić sobie przyrząd do wybijania ich z głowicy.
Następnie kanały w głowicy musisz oczyścić z brudu. A do montażu będziesz potrzebował nowe podkładki miedziane i przewód przelewowy wtryskiwaczy.
7. Po zmianie wtryskiwaczy wypadałoby podłaczyć auto pod vag'a i sprawdzić kąt wtrysku i dawkę, oraz dostosować ją do swoich oczekiwań.
Będziesz musiał zamontować wskaźnik doładowania i MBC ponieważ na Bosch'u mapsensor jest do 1 bar'a. A przy zastosowaniu takich wtryskiwaczy doładowanie będzie na poziomie 1,4 bar'a.
Powinienes również zastanowić się nad zmianą hamulców, pozbyć się litej tarczy i zastasować wentylowaną , cały zestaw bedziesz potrzebował: zaciski i jarzma od b4 z wersji z silnikiem benzynowym 115 , 133 , 150 km. Tam występowała tarcza 280x22.
2. Munior , Kostrz.
3. T2 w zupełności wystarczy jeszcze , jeśli nic jej nie dolega.
4. Też jeszcze może zostać , Ale musisz zrobić wolną odmę by opary nie szły do IC, konieczne też będzie umycie jego w środku jak i z zewnątrz żeby był drożny przelot powietrza. Egr też zaślepić będziesz musiał.
6. Oczywiście można zmienić samemu, trzeba zrobić sobie przyrząd do wybijania ich z głowicy.
Następnie kanały w głowicy musisz oczyścić z brudu. A do montażu będziesz potrzebował nowe podkładki miedziane i przewód przelewowy wtryskiwaczy.
7. Po zmianie wtryskiwaczy wypadałoby podłaczyć auto pod vag'a i sprawdzić kąt wtrysku i dawkę, oraz dostosować ją do swoich oczekiwań.
Będziesz musiał zamontować wskaźnik doładowania i MBC ponieważ na Bosch'u mapsensor jest do 1 bar'a. A przy zastosowaniu takich wtryskiwaczy doładowanie będzie na poziomie 1,4 bar'a.
Powinienes również zastanowić się nad zmianą hamulców, pozbyć się litej tarczy i zastasować wentylowaną , cały zestaw bedziesz potrzebował: zaciski i jarzma od b4 z wersji z silnikiem benzynowym 115 , 133 , 150 km. Tam występowała tarcza 280x22.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:10
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:10
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
danielo5461, lenistwo nie pozwala poszukać czy co?
proszę jest wsio nawet telefon https://audi80.pl/profiles/12334.htm
proszę jest wsio nawet telefon https://audi80.pl/profiles/12334.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Muszę Cię sprowadzić na ziemię 8-) ,bo te 140 koni ,to będzie raczej nie do osiągnięcia .To ile wyjdzie ,w dużym stopniu zależy od kondycji silnika i osprzętu ,który zwykle w aucie 22letnim ,mniej lub bardziej niedomaga (zwykle bardziej ) także bardziej realne jest ok.120-125 koni i w okolicach tej wartości , bym się na twoim miejscu nastawił i cieszył jakby tyle wyszło 8-) .Oczywiście na większych wtryskach niż ori ,bo na ori ok.110-115 to raczej maxdanielo5461 pisze:Moc jaka by mnie interesowała to 140 km
Ewentualnie (choć to droższa wersja) swap na silnik AFN, seryjnie 110km, komp 16 bitowy, lepszy mapsensor i nastawnik HDK. Założyć do tego większe końcówki wtrysku (0.216/0.205) i do tego to ładnie wystroić i można uzyskać bardzo ładny wynik.MUNIOR pisze:Muszę Cię sprowadzić na ziemię 8-) ,bo te 140 koni ,to będzie raczej nie do osiągnięcia .To ile wyjdzie ,w dużym stopniu zależy od kondycji silnika i osprzętu ,który zwykle w aucie 22letnim ,mniej lub bardziej niedomaga (zwykle bardziej ) także bardziej realne jest ok.120-125 koni i w okolicach tej wartości , bym się na twoim miejscu nastawił i cieszył jakby tyle wyszło 8-) .Oczywiście na większych wtryskach niż ori ,bo na ori ok.110-115 to raczej maxdanielo5461 pisze:Moc jaka by mnie interesowała to 140 km
Cała przekładka (silnik z osprzętem, skrzynia, wiązka, komp) to koszt ok 1200-1500zł + do tego trzeba doliczyć końcówki wtryskiwaczy i koszt za nową mapę + strojenie.
Ale podobna cena wyszłaby za przekładkę na pierburga, wtryski z afn, nowy sterownik, mapsensor, mapa i strojenie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:10
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
MBCdanielo5461 pisze: jak założyć potem ten zawór MBC do jakich wężyków go wpiąć
najprościej to wypuścić pod auto odłączając ją od separatora odmy umieszczonego na pokrywie zaworów, oraż zaślepiając wlot w tej dużej rurce doprowadzającej powietrze z przepływomierza do turbodanielo5461 pisze:i jak zrobić tą wolną odme
Mozna też zastosować też tzw odolejacz odmy