[Audi 80 8C 1Z Avant] Pan Henryk (REMONT SERDUSZKA)
Proponuje Przemek przemyśleć wszelkie zabiegi z oksydowaniem, cynkowaniem itp itd elementów takich jak uchwyty rur, uchwyty podzespołów silnika, śrubki i podkładki... daje to niesamowity efekt czystości i zapewnia bezrdzewnną eksploatacje <ok> Reszta po prostu żeby była czysta i zadbana jak fabryka przykazała Po takich zabiegach mogłbyś jeszcze polakierować osłonę górną V6 w kolor Audi i wygladałoby to bardzo dobrze Wydaje mi się że to jest taki mały klucz do sukcesu jeśli chodzi o ładną komorę silnika <ok>
Filip, FMIC na pewno będzie nowy, większy i w zderzak, na razie pewnie będzie pod ori zderzakiem, wytnę otwór żeby był na wierzchu i tak będzie musiało tymczasowo być... Zobaczymy jak uda się wyspawać rurę dolotową, może w jakiś innowacyjny sposób ją poprowadzę... myślałem o rurze o przekroju bieżni olimpijskiej, takiej w jednej średnicy węższej a w drugiej szerszej, taka lepiej się zmieści w odcinku pionowym schodzącym do zderzaka... Pompa na razie zostaje ta sama tylko w 100% wyremontowana, już leży do odebrania, wymienione wszystko co się zużyło bije się z myślami czy lakierować teraz komorę silnika jak jest pusta.... Chciałem ja maznąć profi na czarno z wywaleniem mocowania aku i pompy abs... bardzo cienko z finansami teraz u mnie bo dom zjada tyle pieniędzy że gdyby nie on to już dawno bym złożył dwie 80 na ori cześciach.... Jaś jeśli chodzi o finanse to pikuś przy tym pożeraczu kasy ;D Samochód raczej nie szybko wyjedzie na drogę, po prostu sumienie mi nie pozwoli inwestować np 500 zł na Henia w momencie kiedy mam do kupienia AGD do kuchni za 9000 zł........ Żona by mnie chyba zabiła ;P