Czyli mój problem, że halogeny działają na blaszce a nie na przekaźniku nie jest odosobniony?? Jeżdżę z blaszką już chyba ze 2 lata i w sumie nic się nie dzieje. Wiec teraz pytanie - kombinować i zmieniać na wiosnę czy zostawić na blaszce??Jarewa pisze:Błąd w skrypcie już poprawiam czyżby strona się sypała?
Nie znam niebieskiej kostki :idea: :?: od czego ona może być?
A kolory kostek tak jak kolory włączników a włącznik regulacji ma końcówkę siwą.
A jeszcze jedno bo niedawno u siebie robiłem, jeżeli ktoś nie ma przekaźnika tylko tą blaszkę to musi reznać ten przekaźnik bo inaczej manetka się skopci po jakimś czasie.
Zmieniamy miejscami bo jest jeden kabelek jak fabryka z g85 na g86n a w miejsce g85n dajemy masę jest blisko g31 robimy mostek g31-g85n i robimy dodatkowo jeszcze mostek 75n-m75s po tym mamy działający przekaźnik <ok>
I jak robimy osobny kabelek zasilający ( bo ja robiłem na przekaźniku) to możemy wykorzystać wolny zacisk e55
[80/b4] jak podlaczyc halogeny, prosba o fotostory
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Jeżeli mamy przekaźnik świateł mijania to można zostawić, gdy mamy serię to raczej skłaniał bym się ku przeróbce bo to prawie 1x większa moc nisz dopuszczalna dla manetki. Manetka ma tylko co Światła 100W i tak była projektowana a jak obciążymy mgłowymi to mamy już 200W.
I w sumie zależy na ile używamy świateł mgłowych.
I w sumie zależy na ile używamy świateł mgłowych.
Piachuu,
3 razy montowałem halogeny w A80 i chyba ze 4 razy w passacie b5fl i w kilku innych autach tez.
Wiec moim skromnym zdaniem łatwiej, pewniej i bardziej elegancko będzie wykonana wiązka samodzielnie na porządnych nowych kablach i złączkach.
Przewody 1,5 do 2,5mm2 do tego nowe końcówki elegancko zakute i/lub zalutowane,
wtyczki do przełączników rozebrane i wymienione piny, kostki przy halogenach z gumowymi kapturkami i styki zabezpieczone wazeliną bezkwasową.
Cała wiązka puszczona przy ori kablach, przewody podczepione pod ori uchwyty, a cała nowa instalacja od halogenów porządnie zaizolowana taśmą TESA (szmacianka taka sama jak stosuje VW)
i tak wykonana instalacja jest wykonana zgodnie ze sztuką i nie ma się czego wstydzić ...
Oczywiscie można pruć istniejącą instalację i kombinować lub zmianiać istniejącą instalację przy czym jest duzo więcej zabawy ....
3 razy montowałem halogeny w A80 i chyba ze 4 razy w passacie b5fl i w kilku innych autach tez.
Wiec moim skromnym zdaniem łatwiej, pewniej i bardziej elegancko będzie wykonana wiązka samodzielnie na porządnych nowych kablach i złączkach.
Przewody 1,5 do 2,5mm2 do tego nowe końcówki elegancko zakute i/lub zalutowane,
wtyczki do przełączników rozebrane i wymienione piny, kostki przy halogenach z gumowymi kapturkami i styki zabezpieczone wazeliną bezkwasową.
Cała wiązka puszczona przy ori kablach, przewody podczepione pod ori uchwyty, a cała nowa instalacja od halogenów porządnie zaizolowana taśmą TESA (szmacianka taka sama jak stosuje VW)
i tak wykonana instalacja jest wykonana zgodnie ze sztuką i nie ma się czego wstydzić ...
Oczywiscie można pruć istniejącą instalację i kombinować lub zmianiać istniejącą instalację przy czym jest duzo więcej zabawy ....
Czy ma ktos może schemat tego włącznika ?
Witam! chce podłączyc dodatkowy wlacznik swiateł przeciwmgielnych zakupiłem wlacznik i wieksza ramke na wlacznik ale za cholere nie wiem jaki pin do czego sluzy. czy mozecie mi pomóc jak go podłączyc żeby po zapaleniu sie zaswiecil jak orginalny obok?
Ten temat przejrzyj od deski do deski i będziesz wszystko wiedzial:
https://audi80.pl/topics74/all-monta ... t27388.htm
https://audi80.pl/topics74/all-monta ... t27388.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zablokuj mechanicznie przekaźnik od przeciwmgielnych w pozycji załączonej.
Albo zrób sobie kabel z dwoma wsuwkami męskimi, wyjmij przekaźnik i połącz w jego gnieździe pola 11 i 13.
Tutaj masz opis przekaźników w skrzynce
Albo zrób sobie kabel z dwoma wsuwkami męskimi, wyjmij przekaźnik i połącz w jego gnieździe pola 11 i 13.
Tutaj masz opis przekaźników w skrzynce
Conectic pisze:Do przycisku poprowadzić sobie +12V po stacyjce?
Nie wiem czy to takie proste
Doprowadzić plus,ale do którego włącznika?
Z tego co czytałem,halo i pmgielne tylne mają jedno zasilanie
[ Dodano: 2016-02-02, 17:58 ]
maciek889 pisze:Zablokuj mechanicznie przekaźnik od przeciwmgielnych w pozycji załączonej.
Albo zrób sobie kabel z dwoma wsuwkami męskimi, wyjmij przekaźnik i połącz w jego gnieździe pola 11 i 13.
Tutaj masz opis przekaźników w skrzynce
Jak zablokuje ten przekaźnik,to czym to będzie skutkowało?
Będzie cały czas na nim zasilanie?
Wolałbym zostawić ori przekaźnik,nie da się inaczej tego "zmostkować" albo czegoś odłączyć?
I czy jak zablokuje przekaźnik,to będą się halo świeciły bez pozycji,czy i tak coś trzeba pokombinować?
Sorki za może głupie pytania,ale nie chcę sobię namieszać w instalacji,a nigdy takich "bay-pasów" nie robiłem.....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak nie chcesz się dotykać instalacji to jak masz zamiar osiągnąć ten efekt.
Zmostkowanie tych pinów w skrzynce to chyba najmniej inwazyjna metoda. Przeciwmgielne będzie mógł włączyć po włączeniu zapłonu. Jest to metoda bezpieczna bo zachowuje działanie oryginalnych bezpieczników. Na powrót do oryginału wystarczy otworzyć maskę, skrzynkę i wymienić przekaźnik.
Ale jak wolisz puszczać kable po swojemu podłączając kable na chybił trafił do miejsc niezabezpieczanych bezpiecznikami to twoja sprawa. Przywrócenie takiego podłączenia do stanu fabrycznego będzie wymagało użycia narzędzi.
Zmostkowanie tych pinów w skrzynce to chyba najmniej inwazyjna metoda. Przeciwmgielne będzie mógł włączyć po włączeniu zapłonu. Jest to metoda bezpieczna bo zachowuje działanie oryginalnych bezpieczników. Na powrót do oryginału wystarczy otworzyć maskę, skrzynkę i wymienić przekaźnik.
Ale jak wolisz puszczać kable po swojemu podłączając kable na chybił trafił do miejsc niezabezpieczanych bezpiecznikami to twoja sprawa. Przywrócenie takiego podłączenia do stanu fabrycznego będzie wymagało użycia narzędzi.
Panowie odkopię temat - chciałbym zrobić halonegy na przekaźniku a nie blaszce.
schemat:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/5d682705acf7f0a0
Teraz pytanie - u mnie pod g85n jest przewód szaro-brązowy idący do manetki - wg schematu idzie tu szary przewód łączący się z żółtym przewodem w manetce. U mnie w tym miejscu występuje przewód biało brązowy jednak nie ma on połączenia z przewodem żółtym na pinie F56B. Mam oryginalną wiązkę z auta które posiadało halogeny i ciekawi mnie dlaczego i tutaj blaszka?
schemat:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/5d682705acf7f0a0
Teraz pytanie - u mnie pod g85n jest przewód szaro-brązowy idący do manetki - wg schematu idzie tu szary przewód łączący się z żółtym przewodem w manetce. U mnie w tym miejscu występuje przewód biało brązowy jednak nie ma on połączenia z przewodem żółtym na pinie F56B. Mam oryginalną wiązkę z auta które posiadało halogeny i ciekawi mnie dlaczego i tutaj blaszka?
Ostatnio zmieniony 21 sie 2018, 20:53 przez ieble, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
To nie jest chyba szaro/brazowy a brązowo/żółty czasami go widuje tak idzi edo manetki na pin 56 nie ma nic prawie wspólnego z "żółtym" prawie bo działa prawie jak żółty z tym że czały czas jest tam prąd po włączeniu świateł czy to drogowe/mijania. On wykorzystuje ten pin co bardzo szukają użytkownicy 'soczewek" jak zrobić by mijania działały cały czas. I było właśnie żeby żółty po przekątnej zmienić.ieble pisze:Teraz pytanie - u mnie pod g85n jest przewód szaro-brązowy idący do manetki
Po drugie ta moja odpowiedź tyczyła sie aut/samochodów które nie miały fabrycznych przednich przeciwmgłowych bo miały to inaczej. Nie powineneś tego cytować bo wprowadza w bład. To jest tylko do przeróbki jak ktoś nie miał przednich.
Rozpiska manetki
https://audi80.pl/topics7/all-schem ... t34012.htm