Nie zamienisz pierwszy elektryczny drugi mechaniczny.
Ale ten pierwszy jest do naprawy przy kumatym elektroniku. Przeważnie zimne luty w nim pojawiają się.
[B4 1.9 1Z] piny wiązki silnika
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Ten duży to oryginalny czujnik który występował w aucie z klimą,
A nie lepiej byłoby zastąpić szarym okrągłym 3 pin jak z wersji bez klimy :?:
https://audi80.pl/topics87/b4-19-1z- ... 35,120.htm
A nie lepiej byłoby zastąpić szarym okrągłym 3 pin jak z wersji bez klimy :?:
https://audi80.pl/topics87/b4-19-1z- ... 35,120.htm
tylko tera tak. Czy on bdzie mi dobrze pokazywał na wskaźniku? bo tylko o to mi chodzi
[ Dodano: 2015-10-30, 19:59 ]
a powiedzcie mi które przewody są do wskaźnika temperatury?
Jak podłączam na krótko (osobno) tamten 4 pinowy czujnik kożystając tylko z dwóch przewodów,masy i sygnałowego to wskaźnik mi działa
Czy w ogóle ten czujnik jest potrzebny dla silnika i ecu?chodzi mi o prawidłowe działanie,bo jak nie to ominę go podłącze 4 pinowy bezpośrednio pod wskaźnik temp.Przypomne że ten uw silnik włożyłem do skody felicji
[ Dodano: 2015-10-30, 19:59 ]
a powiedzcie mi które przewody są do wskaźnika temperatury?
Jak podłączam na krótko (osobno) tamten 4 pinowy czujnik kożystając tylko z dwóch przewodów,masy i sygnałowego to wskaźnik mi działa
Czy w ogóle ten czujnik jest potrzebny dla silnika i ecu?chodzi mi o prawidłowe działanie,bo jak nie to ominę go podłącze 4 pinowy bezpośrednio pod wskaźnik temp.Przypomne że ten uw silnik włożyłem do skody felicji