Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1,9TDI - 2,5TDI] Sterowanie WG a VNT

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

[1,9TDI - 2,5TDI] Sterowanie WG a VNT

Post autor: audki » 25 paź 2015, 08:06

Witam kolegów, interesuje mnie zmiana sterowania z WG na VNT? Sterownik 16 bitów ale na WG?? co trzeba by zmienić w sterowniku aby ogarniał VNT?? Z góry dzieki za pomoc i rady

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 paź 2015, 11:00

audki pisze:interesuje mnie zmiana sterowania z WG na VNT? Sterownik 16 bitów ale na WG?? co trzeba by zmienić w sterowniku aby ogarniał VNT??
Napisz konkretnie ,jaki silnik ,jaki sterownik (numer )i czym chcesz żeby sterował ...bo w opisie 1,9 tdi -2,5 tdi i cięzko się domyślić co ma być z czym :roll: ...jak się dowiem w jakiej to ma być konfiguracji ,to ci powiem czy się da i jak to zrobić 8-)

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 25 paź 2015, 12:54

MUNIOR pisze:
audki pisze:interesuje mnie zmiana sterowania z WG na VNT? Sterownik 16 bitów ale na WG?? co trzeba by zmienić w sterowniku aby ogarniał VNT??
Napisz konkretnie ,jaki silnik ,jaki sterownik (numer )i czym chcesz żeby sterował ...bo w opisie 1,9 tdi -2,5 tdi i cięzko się domyślić co ma być z czym :roll: ...jak się dowiem w jakiej to ma być konfiguracji ,to ci powiem czy się da i jak to zrobić 8-)
Silnik 2,5TDI R5 AEL wiązka od 1,9TDI 1Z, sterownik z AHD nr: 074 906 021 AP lub mam drugi z VW T4 2,5TDI AJT 074 906 021 S. A sterować ma garrett a/r 61 M24N

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 paź 2015, 13:30

audki pisze:sterownik z AHD nr: 074 906 021 AP
Czyli standardowa 16 tka ...Gdyby to był 4 cylindrowy 1,9 ,to nie ma problemu ...ale w przypadku 2,5 ,proste to nie będzię ,bo niestety w orginale nie występuje sterownik pasujący pod ori wtykę ,który sterował by turbiną VNT ...musiał byś się zwrócić do jakiegoś tunera ,któremu chciało by się pobawić i " wrzucić " mapy pod VNT...Niby proste i wykonalne dla kogoś kto umie posługiwac się winolsem ,ale podejrzewam że mało któremu zechce się w to bawić ,bo większość woli puszczać "po kabelku " gotowce :-P A tu nie dosć że trzeba "pruć " kosci z płyty i wlutowywać podstawki ,to jeszcze nie ma gotowca

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 25 paź 2015, 13:50

MUNIOR pisze:
audki pisze:sterownik z AHD nr: 074 906 021 AP
Czyli standardowa 16 tka ...Gdyby to był 4 cylindrowy 1,9 ,to nie ma problemu ...ale w przypadku 2,5 ,proste to nie będzię ,bo niestety w orginale nie występuje sterownik pasujący pod ori wtykę ,który sterował by turbiną VNT ...musiał byś się zwrócić do jakiegoś tunera ,któremu chciało by się pobawić i " wrzucić " mapy pod VNT...Niby proste i wykonalne dla kogoś kto umie posługiwac się winolsem ,ale podejrzewam że mało któremu zechce się w to bawić ,bo większość woli puszczać "po kabelku " gotowce :-P A tu nie dosć że trzeba "pruć " kosci z płyty i wlutowywać podstawki ,to jeszcze nie ma gotowca
W sterowniku mam wlutowane podstawki, także z wymiana kości nie ma problemu, już wiem gdzie się zaczepić. Będe coś kombinował. Czy wgrane sterowanie musi być z 5 cyl czy może tez być z 4 cyl pod VNT?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 paź 2015, 14:18

audki pisze:Czy wgrane sterowanie musi być z 5 cyl czy może tez być z 4 cyl pod VNT?
Sama mapa pod VNT ,pewnie podobna w 5cyl jak w 4cyl ,bo to tylko impulsy dla dla n75 ...ale nie ma tu co teoretyzować,jak się jakiś spec podejmie ,to bedzie wiedział co z tym zrobić

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 25 paź 2015, 14:22

MUNIOR pisze:
audki pisze:Czy wgrane sterowanie musi być z 5 cyl czy może tez być z 4 cyl pod VNT?
Sama mapa pod VNT ,pewnie podobna w 5cyl jak w 4cyl ,bo to tylko impulsy dla dla n75 ...ale nie ma tu co teoretyzować,jak się jakiś spec podejmie ,to bedzie wiedział co z tym zrobić
Dokładnie:) dzięki za pomoc :)

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

[1,9TDI - 2,5TDI] Sterowanie WG

Post autor: audki » 30 paź 2015, 20:25

Witam przerabiał ktoś taki WG u siebie?? da się to wysterować jak zwykły WG z TDI?
http://allegro.pl/wastegate-zewnetrzny- ... 46243.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl