Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] skokowe przyspieszanie i brak mocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
djbakus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 gru 2009, 23:44

[B4 2.0 ABT] skokowe przyspieszanie i brak mocy

Post autor: djbakus » 04 lis 2015, 13:57

itam wszystkich!
Na początku chciałbym zaznaczyć ze szukam rozwiązania mojego problemu na forum juz od 8 miesiecy. Wymienialem co wyczytalem i co wg mnie pasowalo do moich objawow. Ostatecznie sie poddaje i zakladam temat. Nie znalazlem 100% pasujacego tematu do moich objawow. Z góry dzięki za pomoc.

Audi 80 b4 abt + lpg, 92 rok

Opis pracy na bp: rano na zimnym silniku przez kilka sekund drży silnik. Potem pracuje równo. Kiedy jade na samej benzynie to trzymając pedal gazu twardo w jeden pozycji auto przyspiesza, po chwili przestaje przyspieszać i znow przyspiesza i tak w kółko. Przyspieszenie nie jest i tak zadowalajace. Auto mam 6 lat i kiedys bylo duzo lepiej.

Opis pracy Na lpg: kiedy na beznzynie rano drzy, przelacze na lpg od razu jak ręką odiał przestaje drzeć silnik. Ale za to podczas jazdy czuje przerywanie, delikatne jakby wypadaly zaplony. Ogolnie na gazie mul niesamowity. A kiedys na lpg przyspieszala lepiej niz na bp.

Co wymienilem? Filtr paliwa, niebieski czujnik, lambde, kable, swiece kopulke, palec, filtr paliwa, gumowa podstawe gaznika, ustawialem zaplon na lampe. Bylem u gazownika ktory wymienil mi filtry i powiedzial ze nie podreguluje mi instalacji bo mam cos z zaplonem (po tym wymienilem w.w kable swoece itp). Nie wiem co robic... coraz bardziej mysle o zlomowaniu! Wspomnę jeszcze za 1.5 roku temu mialem remont silnika ponieważ uszczelka glowicy byla do wymiany. Po remoncie było super niecały rok. Auto chodzilo jak w zegarku az stopniowo tracilo na mocy. Cisnienie w cylindrach następujące: 9, 10, 9, 9.5... proszę o sugestie.... z góry dzięki

[ Dodano: 2015-11-04, 13:57 ]
Nikt nie potrafi mi pomóc? :(
Ostatnio zmieniony 22 paź 2015, 16:09 przez djbakus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 04 lis 2015, 17:54

djbakus pisze:9, 10, 9, 9.5
W jaki sposób wykonałes pomiar? Wg mnie duze różnice miedzy cylindrami

djbakus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 gru 2009, 23:44

Post autor: djbakus » 05 lis 2015, 11:30

Pomiaru dokonywał mechanik. Przy mnie. Nie znam się na tym ale wydaje mi się ze mierzył prawidłowo...

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 05 lis 2015, 16:52

Ale na cieplym silniku ?

djbakus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 gru 2009, 23:44

Post autor: djbakus » 05 lis 2015, 19:34

tak na ciepłym. to znaczy przy około 85st. Ponieważ dojechałem do niego (ok 20km) i tyle auto nie chodziło co składał ten zegad do pomiarów. myślicie, że tutaj leży wina? Kiesko widzę ponowne zrzucanie głowicy...

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 05 lis 2015, 20:58

Zrób próbę olejową, jeżeli wymieniles tyle rzeczy a problem dalej jest to trzeba posprawdzac sam silnik. ile bierze Ci oleju na 1000km ?

djbakus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 gru 2009, 23:44

Post autor: djbakus » 11 lis 2015, 23:14

Oleju na 1000 km nie bierze praktycznie nic. Po 6tys dolalem ok 150ml oleju. Auto nie dymi, nie kopci... a w jakim celu próba olejowa w moim przypadku?

Ps. Właśnie pobilem rekord wymiany nagrzewnicy ;) 3.5 godz we 3 osoby :)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 12 lis 2015, 12:23

djbakus pisze:a w jakim celu próba olejowa w moim przypadku?
Sprawdzenia czy pierścieniami kompresja nie ucieka.

djbakus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 gru 2009, 23:44

Post autor: djbakus » 07 sty 2016, 09:51

Sa jeszcze jakies pomysły?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 sty 2016, 23:35

Diagnoza komputerowa

Suuchy94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 kwie 2014, 12:52
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: Suuchy94 » 24 sty 2016, 16:58

Ja mam bez gazu i mam od 10.4 do 11.2 na tlokach. Ale mam ten sam problem co Ty. Pedal w jednej pozycji i przyspiesza na chwile przestaje i potem już ciągnie. Wszystko zaczelo sie po wymianie podstawy monowtrysku i silnika krokowego. Mechanik wyrzucil moj (mialem falowanie obrotow) i wstawil mi jakis inny uzywany. Odkad go wstawil to mam wlasnie przerwy w przyspieszaniu i w okreslonych obrotach. Miedzy 2500-3000 kiedy jade np na 5 biegu 90 puszcze gaz a potem delikatnie go nacisne zeby jechac dalej to jest szarpneicie. Ale tylko w granicach tych obrotow. Przy puszczeniu gazu wciaga pedal gazu ( jak spadna ponizej 2500 albo beda wyzsze niz 3000 to wszystko jest ok) i to rowniez za sprawa silnika krokowego ktory mam do wymiany. Sprawdz to bo ja obstawiam silnik krokowy rowniez u Ciebie odnosnie przerwy w przyspieszaniu. (chociaz nie powinno to miec wplywu no ale mowie u mnie po wymianie silnika krokowego tak wlasnie zaczelo sie dziac)

@edit+
Sluchaj poczytalem troche na stronie i te objawy ktore tu opisalem wystepuja u wielu uzytkownikow. Kazdy pisze ze winna temu jest sonda lambda. Chociaz mi tak zaczelo sie dziac po wymianie silnika krokowego. Ale moje spalanie jest bardzo wysokie wiec teraz tak mysle ze sonde mam rowniez do wymiany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl