[Audi 80 B4] TDI,by wujo1
Dzięki orsa_83,
Mały aktual , po długiej walce wszystko zostało osadzone trzeba porobić pierdoły
łapy do do nowego silnika castom i przedni pas przerobiony
i jak siedzi
A co zostało zrobione to
wywalony aku i poszedł zza lampę jak w ori v6
rozpurka z v6
łapy custom repliki z s2
sanki z v6
skrzynia 6g z a4 v6
wał z a4 v6
wybierak kasetowy z A4 skrócony i podgięty
pompa abs z quattro
chłodnica płynu od wspomy
wywalona viscoza
FMIC
wydech z v6 quattro
przednie zawieszenie v6 z piastami
magiel z servotronic
pół osik przód mic wewnętrzne z TDI zewnętrzne z v6
i wiele innych dupereli
trzeba tereaz ogarńąć elektrykę i pospinać duperele i pokaże finalne foty . mam nadzieje że niedługo będzie jeździć
Edit
Jeszcze zrobić FMIC kawałek wydechu i samochód leci na ogarnięcie elektryki
Mały aktual , po długiej walce wszystko zostało osadzone trzeba porobić pierdoły
łapy do do nowego silnika castom i przedni pas przerobiony
i jak siedzi
A co zostało zrobione to
wywalony aku i poszedł zza lampę jak w ori v6
rozpurka z v6
łapy custom repliki z s2
sanki z v6
skrzynia 6g z a4 v6
wał z a4 v6
wybierak kasetowy z A4 skrócony i podgięty
pompa abs z quattro
chłodnica płynu od wspomy
wywalona viscoza
FMIC
wydech z v6 quattro
przednie zawieszenie v6 z piastami
magiel z servotronic
pół osik przód mic wewnętrzne z TDI zewnętrzne z v6
i wiele innych dupereli
trzeba tereaz ogarńąć elektrykę i pospinać duperele i pokaże finalne foty . mam nadzieje że niedługo będzie jeździć
Edit
Jeszcze zrobić FMIC kawałek wydechu i samochód leci na ogarnięcie elektryki
zastany dla tego że roboty trochę było a dochodziło jeszcze tryb 3 zmianowy i wiadomo pierwszy swap amatroa, nie jestem taki dobry żeby zrobić swap quattro, skrzyni i silnika w 1 miesiąc <ok>brabus124 pisze:Robota idzie ładnie do przodu Ale autko już się trochę zastało , bo widać trochę się zakurzyło
trochę w PL jeździ TDI PD zrobionych na 300PS . Chciałbym też tyle zrobić ale czy się uda to nie wiem :lol:Chillout pisze:Fajnie to wygląda , mocne oszczędne A80 w 1.9 , w jaki moment celujesz ? :lol:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
wszystko będzie robione powoli , póki co chce złożyć i zobaczyć czy nie będzie żadnych niespodzianek co do planu na silnik już jakiś zarys mam
pompki BA + końcówki firad HF80
głowica do portingu (kanały)
egr out
turbo GTB2260VK
custom kolektor tybu baran
custom kolektor ssący
custom sprzęgło
downpipe
wydech z kwasa 2,5 cala
stożek
i wiele innych pierdół jak odświeżenie silnika , może oil cash tank
Wał nie zmieniam bo jest taki sam AWX to odpowiednik ARL tak samo jak AVF i ASZ
pompki BA + końcówki firad HF80
głowica do portingu (kanały)
egr out
turbo GTB2260VK
custom kolektor tybu baran
custom kolektor ssący
custom sprzęgło
downpipe
wydech z kwasa 2,5 cala
stożek
i wiele innych pierdół jak odświeżenie silnika , może oil cash tank
Wał nie zmieniam bo jest taki sam AWX to odpowiednik ARL tak samo jak AVF i ASZ
trepek pisze:wujo1 napisał/a:
może oil cash tank
Oj tak, napewno cash <ok>
Sorka, każdemu może się pomylić <ok>
Etak jak zwykle na złość podaje :lol: trochę czytam na tym całym Rancingforum i wyglada na to że układ kobowo-tłokowy jest taki sam , no ale nie muszę mieć racji Wkażdym bądź razie dół zostanie oryginalny ,zrobię przegląd panewek i ewentualnie wymienie pierścienietrepek pisze: wujo1 napisał/a:
Wał nie zmieniam bo jest taki sam AWX to odpowiednik ARL tak samo jak AVF i ASZ
Nope, etka podaje inne numery.
E jakiem tam ostro Ostro to dopioero będzie jak zacznę składać po malowaniu budy i renowacji częscibzibzi pisze:Dawno nie paczalem w temat i widze się dzieje ostro
zwykły swapMIODEK pisze:ojoj to się porobiło
Prawie koniec trzeba tylko parę opasek skręcić , rura od IC zrobiona co prawda mega prowizora tak samo jak kawałek wydechu ale to tylko na odpalenie i przejazd .
IC zamontowane niestety bez zderzaka dlatego że nie mogę go upchnąć muszą kratki wylecieć i dobre spasowanie zderzaka . Pomimo że CFL jest bardzo pojemny jakoś mi się tego nie udało Musi wylecieć chłodnica klimatyzacji ale że nie odpuszę klimy , popatrzyłem po internecie i skontaktowałem się z firmą co robią na zamówienie chłodnice koszt takiej operacji +- 500 zł na gratach nissens , chłodnica klimy będzie o 8 rdzeni krótsza a rdzenie będę trochę większe i będę mógł cofnąć o 3 cm IC i mieć klimatyzacjie
Problem miałem też z przewodem który jest za głowicą i idzie do nagrzewnicy zahaczał o magiel , ponieważ miałem ori podgrzewacz płynu z 80 który mało esteryczne wyglądał i chce go zostawić a jednocześnie rozwiązać problem wpadłem na pomysł żeby zastosować podgrzewacz płynu z PD , rozwiązuje 2 problemy naraz ponieważ już wąż nie zahacza o magiel i będzie podgrzewacz .
Samochód gotowy żeby oddać go na elektrykę