Zestaw bardzo dobry, sam tego używamwoytek85 pisze:Witam co sądzicie o tym kablu
http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-kkl ... 10455.html
dodam że mam win 7, jak zły dzieł to proszę o przeniesienie. Pozdrawiam
[B3/B4 ALL] Diagnostyka VAG
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: Kabel diagnostyczny
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
tu nie problemem jest kabel ale sam win7 z tego co wiemwoytek85 pisze:PieterB dzięki a jaki polecasz kupić kabel żeby było mało zabawy pod win 7 ?
będzie chodził,woytek85 pisze:a win xp i ten kabelek?
pod xp każdy powinien chodzić, osobiści kilka ustawiałem i każdy chodził.
Może ktoś coś Ci jeszcze doradzi bo ja nie jestem aż takim ekspertem w tym temacie.
Witam,
Przyszło mi zdiagnozować audi, w związku z tym zakupiłem przejściówkę obd2/obd1. Podczas łączenia z samochodem wyskoczył mi taki komunikat:
"can't synch baud rate!"
Bardzo proszę o pomoc co jest nie tak, że nie mogę połączyć się z samochodem. Wspomne że chodzi mi o AUDI 80 B4 silnik 1Z. Dotychczas diagnozowałem samochody z złączem OBDII i nigdy nie było problemu. Program jaki posiadam to vag com oraz polski vag.
Pozdrawiam.
Przyszło mi zdiagnozować audi, w związku z tym zakupiłem przejściówkę obd2/obd1. Podczas łączenia z samochodem wyskoczył mi taki komunikat:
"can't synch baud rate!"
Bardzo proszę o pomoc co jest nie tak, że nie mogę połączyć się z samochodem. Wspomne że chodzi mi o AUDI 80 B4 silnik 1Z. Dotychczas diagnozowałem samochody z złączem OBDII i nigdy nie było problemu. Program jaki posiadam to vag com oraz polski vag.
Pozdrawiam.
ustawienie na 240 pomogło. Dzięki.PieterB pisze:chyba masz bosha a tam start baud trzeba zmienić ale nie pamiętam 240 chyba zresztą w tym temacie było to chyba nie raz
Teraz pytanie nr 2.
Z silnikiem udało mi się połączyć - wygląda wszystko ok, chociaż w sporo blokach pomiarowych jest error (to normalne?). Natomiast nie mogę się połączyć a ABSem. Przy próbie połączenia z ABSem kontrolka "check engine" mrugnie kilka razy i wyskoczy komunikat w vagcom czy spróbować połączyć ponownie. Gdzie szukać przyczyny?
Pozdrawiam.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
jak masz boscha to pewnie tak bo tam tylko gupa 000 dostępna z tego co wiemslawek987 pisze:Teraz pytanie nr 2.
Z silnikiem udało mi się połączyć - wygląda wszystko ok, chociaż w sporo blokach pomiarowych jest error (to normalne?).
tu nie wiem, może te start baud weź z powrotem na 0 bo u mnie tak się łączyslawek987 pisze:Przy próbie połączenia z ABSem kontrolka "check engine" mrugnie kilka razy i wyskoczy komunikat w vagcom czy spróbować połączyć ponownie. Gdzie szukać przyczyny?
Zamówiłem sobie taki zestawik kabla diagnostycznego ZESTAW VIAKEN
i mam takie zapytanie, nie wiem czy zgłupiałem czy dobrze zrozumiałem- jest w tym zestawie płytka żeby oprogramowanie wgrać do kompa ??? A jak nie ma to skąd pobrać takowy freeware?
i mam takie zapytanie, nie wiem czy zgłupiałem czy dobrze zrozumiałem- jest w tym zestawie płytka żeby oprogramowanie wgrać do kompa ??? A jak nie ma to skąd pobrać takowy freeware?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
ja aż tak dobrze nie jestem obeznany ale ja dla mnie to tzw. chłut markentindody bo z tego co wiem to aby ecu programować to trzeba go wyjąc u wylutować kość którą to się później programuje i wlutowuje od nowa.Blakuś pisze:i mam takie zapytanie, nie wiem czy zgłupiałem czy dobrze zrozumiałem- jest w tym zestawie płytka żeby oprogramowanie wgrać do kompa ??? A jak nie ma to skąd pobrać takowy freeware?