[B4 1.9 1Z] pytanie o wtryski z passata b4
[B4 1.9 1Z] pytanie o wtryski z passata b4
Witam mam takie pytanie czy do moich wtryskow do audi 80 1z 90km będą pasowały końcówki wtryskow DSLA150P520. Z góry dziękuję za odpowiedź
Ostatnio zmieniony 09 lis 2015, 21:52 przez tiger209, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Bo byłem w warsztacie co regenerują wtryski żeby sprawdzić ciśnienie. Ciśnienie wynosi 170barow na 4 wtryskach. I pytałem się jaki jest numer końcówek to mi podał właśnie te DSLA 150P520 że takie mam. Wydaje mi się ze chyba ktoś zmieniał wtryski albo końcówki. Jaki końcówki byście polecili chodzi mi o numer czy wstawić takie jaki są. W warsztacie mi mówił że może podnieść ciśnienie do 190barow ale nie daje na to gwarancji ile to będzie chodzic
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
To ktoś włożył wtryski od afn/a
170 barów to trochę mało.
Powinno być 190 / 300 z racji że sa to dwu sprężynowe wtryskiwacze i powinien odpowiednim sprzętem dysponować do ich pomiaru.
Wymiana nowych końcówek na wzm to pewnie z 500 zł wyniesie z ustawieniem ciśnień.
Zależy jakie masz plany co do auta, jeśli jeżdzić będziesz czystą serią to te afn'y wystarczą, jeśli natomiast masz zamiar w przyszłości dodać mu trochę mocy to można zastosować:
(P502) 2,5 TDI SILNIK AEL średnica otworków 0,210mm
(P764) 2,5 TDI SILNIK AHY średnica otworków 0,216mm
170 barów to trochę mało.
Powinno być 190 / 300 z racji że sa to dwu sprężynowe wtryskiwacze i powinien odpowiednim sprzętem dysponować do ich pomiaru.
Wymiana nowych końcówek na wzm to pewnie z 500 zł wyniesie z ustawieniem ciśnień.
Zależy jakie masz plany co do auta, jeśli jeżdzić będziesz czystą serią to te afn'y wystarczą, jeśli natomiast masz zamiar w przyszłości dodać mu trochę mocy to można zastosować:
(P502) 2,5 TDI SILNIK AEL średnica otworków 0,210mm
(P764) 2,5 TDI SILNIK AHY średnica otworków 0,216mm
Ostatnio zmieniony 09 lis 2015, 12:38 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego zmień warsztat. Wtryski w 1z chodzą na ciśnieniu 190/300. A oni ci sprawdzili tylko jedno ciśnienie. Pytanie dlaczego chcesz zmieniać końcówki?tiger209 pisze:Bo byłem w warsztacie co regenerują wtryski żeby sprawdzić ciśnienie. Ciśnienie wynosi 170barow na 4 wtryskach. I pytałem się jaki jest numer końcówek to mi podał właśnie te DSLA 150P520 że takie mam. Wydaje mi się ze chyba ktoś zmieniał wtryski albo końcówki. Jaki końcówki byście polecili chodzi mi o numer czy wstawić takie jaki są. W warsztacie mi mówił że może podnieść ciśnienie do 190barow ale nie daje na to gwarancji ile to będzie chodzic
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No i nic tu nie ma dziwnego :roll: ok.170 barów ,ma zdecydowana większość ori wtrysków .Po tych ok.20 latach eksploatacji ,to i tak niezły wynik .Ważne żeby dobrze rozpylały ,a to że nie trzymają 190 bar ,tylko 170 to zadna tragedia ,tylko normalne zużycietiger209 pisze:byłem w warsztacie co regenerują wtryski żeby sprawdzić ciśnienie. Ciśnienie wynosi 170barow na 4 wtryskach
Myślisz że będą lepsze od Twoich :?: Bo śmiem watpić :roll: daj do sprawdzenia ,tam gdzie sprawdzali twoje .No chyba ze Twoje lały ,to wtedy kazde inne nie lejace będą lepszetiger209 pisze: kupilem dzisaj wtryski od passata b4 w dobrym stanie
W Czym problem :?: Długi kabel od sterujacego tylko w 80 tkach i 2,5 tdi ...cała reszta tdi ,ma krótkie ,ale w zupełności wystarczy żeby podłaczyć sterujacy na ''skróty "...a jak chcesz mieć długi kabel jak w ori ,to ucinasz ze swojego i łączysz 8-)tiger209 pisze:w sterujacym jest krotka wtyczka niz w moich wtryskach
Ostatnio zmieniony 09 lis 2015, 22:28 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko