Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6 b3 B+G , PP] tempertura silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
kuba578
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 04 lis 2007, 10:17
Lokalizacja: Łódź

[1.6 b3 B+G , PP] tempertura silnika

Post autor: kuba578 » 20 gru 2007, 09:46

witam,

mam pytanie czy cewka zalponowa ma wplyw na temp. silnika ? kilka tydogniu temu pisalem o problemach typu szarpanie i gasniecie w czasie jazdy, problemy sie skonczyly po wymianie cewki calkowicie padla:( pytam bo wczesniej na starej cewce silnik mial temp ponad 80,a teraz ponizej.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
audicom1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 30 gru 2006, 14:46

Post autor: audicom1 » 20 gru 2007, 10:04

Taką temperaturę masz przy jakiej jeździe? Jeśli w trasie - spokojna bez nadmiernego duszenia to jednak troche za mała choć u mnie podczas normalnej jazdy też jest w okolicach 80 bądź i troche niższej. A że wczesniej miałeś wyższą temperature silnika to właśnie przez tą cewkę która zapewne szlała z zapłonem. A jak jest podczas jazdy w mieście?

kuba578
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 04 lis 2007, 10:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kuba578 » 20 gru 2007, 10:15

w miescie skacze do gory ale nie tak bardzo jak wczesniej przed zmiana, wtedy momentalnie sie grzal, myslalem ze tak musi byc okazuje sie ze nie,
ta temp. jest przy jezdzie mieszanej czyli dluzsze odcinki i niezbyt dlugie postoje,

dzieki

Awatar użytkownika
audicom1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 30 gru 2006, 14:46

Post autor: audicom1 » 20 gru 2007, 11:30

Jeśli w miare szybko się nagrzewa, a później w czasie jazdy jest tak jak jest tzn nie masz czym się martwić tylko jeździć ;-)

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 20 gru 2007, 15:08

witam raczej cewka nie powinna mieć stym nic spólnego przynajmniej nie spotkałem się z takim przypadkiem po mieście temperatura silnika powinna być prawie dziewiędzieśiąt stopni ale o tym po szukaj tematu o termostaćie było ich dużo powodzenia :-D

Awatar użytkownika
audicom1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 30 gru 2006, 14:46

Post autor: audicom1 » 20 gru 2007, 17:02

Otóż kolego czasami może takie cholerstwo jak walnięta cewka przysporzyć kłopotów z zapłonem, i wtedy "bardzo gorąco" w cylindrach się robi. A temat termostatu-powiedz jak szybko łapie temperature? Ile musisz przejechać żęby było te 80'-90'? Czy w mieście czy trasa?

kuba578
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 04 lis 2007, 10:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kuba578 » 20 gru 2007, 21:02

trzeba przejechac zima oklo 8 km , latem jest szybciej co jest oczywiste, wymienilem to niedawno i tez nieduzo km zrobilem bede obserwowal, oczywiscie ostroznosci niegdy za wiele :)

pozdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl