[80 B4 2.6 ABC] trzęsie i szarpie całym autem
witam kolegów....moja maleńka juz mruczy jak V-ka....był padniety sterownik.....wymieniłem oj trochę części a ta śmieszna sprawa kosztowała mnie 100....no ale mądry polak po szkodzie.....dlatego ściągnąłem soboe dwa programy...VAG 4.9 pl. pelna wersja i VCDS_805.4_PL...który jest taki fajny do diagnozowania mojej fury? dzieki za wszystkie porady....
Witam, podepnę sie do tematu. Miesiąc temu zakupiłem audi 80 2.6 v6 , wszystko do tej pory było ok aż parę dni temu auto podczas przyspieszania trzęsię, szarpię całą budą auta, świece zmieniane pare miesięcy temu beru wyciągałem ich i wyglądają w porżadku, przewody zapłonowe zamówiłem i na dniach wymienię, obecnie sa NGK alę nie wyglądają rewelacyjnie ( jeden miał pęknięcie przy wyjściu z cewki). Dodam że dzieje się tak na lpg i benzynie i są momenty że w ogóle nie szarpie. Gdzie szukać przyczyny jeszcze oprócz tych przewodów??
ps. Sprawdzałem w nocy czy przewody maja przebicie i nie widać by iskra latała
ps. Sprawdzałem w nocy czy przewody maja przebicie i nie widać by iskra latała
ok jutro sprawdzę. Dziś jeżdziłem i było ok. Sprawdzę jeszcze przegub wewnętrzny może on i od tego trzęsie albo to wina tych przewodów WN bo działo mi się to jak była pogoda mglista i wilgoć w powietrzu. Na dniach wymienię i sie okażę
[ Dodano: 2015-11-09, 11:36 ]
dziś zrobiłem jazdę próbną przy odpiętej kostce i było w miarę ok, było czuc lekkie szarpnięcie podczas przyśpieszania ale moim zdnie to jeszcze nie to bo bez odpinania tej kostki były momenty że auto jechało bez żadnych problemów. Sprawdzałem te przeguby wewnętrzne i wyglądają na nie dawno wymieniane, półosie nie mają luzu względem przodu i tyłu auta, jest jakiś tam luz wzdłuż półosi ( ruszając od przegubu zewnętrznego do wewnętrznego ) ale chyba tak powinno być
[ Dodano: 2015-11-09, 11:36 ]
dziś zrobiłem jazdę próbną przy odpiętej kostce i było w miarę ok, było czuc lekkie szarpnięcie podczas przyśpieszania ale moim zdnie to jeszcze nie to bo bez odpinania tej kostki były momenty że auto jechało bez żadnych problemów. Sprawdzałem te przeguby wewnętrzne i wyglądają na nie dawno wymieniane, półosie nie mają luzu względem przodu i tyłu auta, jest jakiś tam luz wzdłuż półosi ( ruszając od przegubu zewnętrznego do wewnętrznego ) ale chyba tak powinno być
Witam koledzy mam podobny problem ale mi czesie na postoju np na swiatłach na wolnych obrotach, strasznie czescie budą....
i czasem jest tak ze spadaja obroty ,mniej niz 900.. ( jade dojezdzam do czerwonego swiatła i sprzegło staje i spadaja.. czasem mam tube czasem nie i tak samo jest) ...
musze sprawdzic kable czy nie maja przebicia.
czujnik wałka po prawej stronie wymieniałem ...
i czasem jest tak ze spadaja obroty ,mniej niz 900.. ( jade dojezdzam do czerwonego swiatła i sprzegło staje i spadaja.. czasem mam tube czasem nie i tak samo jest) ...
musze sprawdzic kable czy nie maja przebicia.
czujnik wałka po prawej stronie wymieniałem ...