[ALL] Podgrzewane lusterka.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Takie pytanie. W swojej 80 mam ręczną regulacje lusterek,ale z podgrzewaniem. Zastanawia mnie fakt,czy moze jest juz podciągnięta wiązka do elektrycznego sterowania, ewentualnie wiązka od elektryki szyb. Wiem,ze najprościej byloby zrzucić boczek i sprawdzić,ale krucho z czasem.. Może ktos juz sie spotkał z tym zagadnieniem? Dodam,że podgrzewanie nie jest żadna dokładką
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Kody wyposażenia są uniwersalne do grupy vag i z każdego auta i rocznika.
O instalacji elektrycznych szyb zapomnij w B4 nie dawali zbyt dużo kabli była oszczędność.
Co do grzania sprawdź przeponę gumowa w drzwiach bo łatwo ile biegnie kabli przez nią. Ale tez wątpię chyba ze były elektryczne a ktoś założył manualne.
A po trzecie jakie kody są w lepie w bagażniku??
O instalacji elektrycznych szyb zapomnij w B4 nie dawali zbyt dużo kabli była oszczędność.
Co do grzania sprawdź przeponę gumowa w drzwiach bo łatwo ile biegnie kabli przez nią. Ale tez wątpię chyba ze były elektryczne a ktoś założył manualne.
A po trzecie jakie kody są w lepie w bagażniku??
Zna ktoś może jakiś model termostatu dającego się zapakować do lusterka, żeby reagował załączeniem na niskie temperatury(powiedzmy 8 stopni)? To się chyba nazywa z ujemnym współczynnikiem.
Naprawiam grzanie w A6 C4, stare padnięte maty ori nie mają żądnych termostatów widocznych, a grzanie leci na ostro po zapłonie. Kretyńska opcja i albo na łatwiznę pod szybę albo każde dostanie termostacik.
Miałem takie w szkłach do Mercedesów ale powydawałem
Został mi do załączania spryskiwaczy z MB ale też jedna sztuka.
Może ktoś z tym walczył i wie gdzie można takie coś kupić.
W Mercedesie jak jedno było na słońcu, drugie marzło to grzało jedno. Ogólnie to się sprawdzało i chyba moje C4 powinno mieć tak samo. Jednak mata ori, a nie ma....
W A4 to już tylko wiązka jest i trzeba rezać.
Naprawiam grzanie w A6 C4, stare padnięte maty ori nie mają żądnych termostatów widocznych, a grzanie leci na ostro po zapłonie. Kretyńska opcja i albo na łatwiznę pod szybę albo każde dostanie termostacik.
Miałem takie w szkłach do Mercedesów ale powydawałem
Został mi do załączania spryskiwaczy z MB ale też jedna sztuka.
Może ktoś z tym walczył i wie gdzie można takie coś kupić.
W Mercedesie jak jedno było na słońcu, drugie marzło to grzało jedno. Ogólnie to się sprawdzało i chyba moje C4 powinno mieć tak samo. Jednak mata ori, a nie ma....
W A4 to już tylko wiązka jest i trzeba rezać.