[80 b4] Zamiana zegarka na obrotomierz w B4 TDI
Proszę bardzo pobierz sobie stąd, ja wymieniałem jakoś we wakacje chyba więć w razie czegoś pomogę
Kod: Zaznacz cały
https://www.dropbox.com/s/rzrhwt3q1c8wto7/Wymina_Big_Bena_na_obrotomierz_od_silnika_benzynowego_-_Audi_80_1%2C6_TD_SB.doc?dl=1
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
W TDI nie wykonujesz modyfikacji licznika (wlutowanie potencjometru) bo sygnał obrotów idzie z ECU i jest identyczny jak w benzynowym silniku 4 cylindrowym więc nawet z benzyniaka możesz wstawić obrotomierze tylko skale będzie miał większą.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak chcesz wstawić do swojego licznika to robisz tylko część instrukcji. Tą część z wlutowywaniem złącz ISO w płytę licznika i tej zworki od podświetlania zegarka.
Albo kup sobie całe liczniki bo oryginalnie podświetlanie zegarka ma więcej elementów które trzeba by dołożyć. Albo półśrodkiem kup obrotomierz z płytą licznika (choć może być trudno o sprawną) i do reszty swojego licznika zamontujesz obrotomierz z płytą i wtedy nic byś nie musiał lutować.
Albo kup sobie całe liczniki bo oryginalnie podświetlanie zegarka ma więcej elementów które trzeba by dołożyć. Albo półśrodkiem kup obrotomierz z płytą licznika (choć może być trudno o sprawną) i do reszty swojego licznika zamontujesz obrotomierz z płytą i wtedy nic byś nie musiał lutować.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Po co potencjometr... wystarczy odpowiedni rezystor.slawek987 pisze:A możesz mi po w skrócie opisać jak wstawić ten obrotomierz z benzyniaczka? Może jest jakaś instrukcja do TDI ???
https://Audi80.pl jest i będzie! Bywam m.in. na: Forum Audi A6.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tylko że do TDI nie trzeba tego robić tylko do silnika TD.andi77 pisze:Po co potencjometr... wystarczy odpowiedni rezystor.slawek987 pisze:A możesz mi po w skrócie opisać jak wstawić ten obrotomierz z benzyniaczka? Może jest jakaś instrukcja do TDI ???
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 965
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
A jak mam dwa zegary vdo o tych samych numerach tylko jeden z big benem a drugi z obrotomierzem to moge p&p przełożyć? A i czy mogę jeszcze wskaźnik paliwa?
AUDI 80 B3 1.9 113 KM - było
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 965
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
Tylko te zegary z obrotomierzem jak mialem je zalozone to prędkościomierz nie dziala i cos sie w nim zapalilo kolo wskaznika paliwa oraz oświetlenia nie ma
AUDI 80 B3 1.9 113 KM - było
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Witam, coś tam poczytałem i już prawie wiem co i jak, ale mam jeszcze wątpliwości. Mam w TDI licznik z zegarem. Teraz kupię cały licznik od TDI z obrotomierzem. Co będzie prostsze do zrobienia, przełożyć od mojego cały moduł prędkościomierza tak, żeby mi przebieg został, czy odwrotnie, od tego co kupię zrobić przekładkę całego obrotomierza?
Czy kupując licznik muszę patrzeć na jakieś numery, czy jak mam VDO to wystarczy, że kupię drugi też z VDO.
Trochę się rozpisałem, ale krócej nie potrafię tego opisać.
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Czy kupując licznik muszę patrzeć na jakieś numery, czy jak mam VDO to wystarczy, że kupię drugi też z VDO.
Trochę się rozpisałem, ale krócej nie potrafię tego opisać.
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga