Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio 2.8 AAH] 'miękki' nieczuły uklad kierowniczy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jakubje
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 19 maja 2011, 20:45

[Cabrio 2.8 AAH] 'miękki' nieczuły uklad kierowniczy

Post autor: jakubje » 12 lis 2015, 12:14

Witam,
Co może być przyczyna bardzo nieczułego układu kierowniczego? Luzow nie ma, ale musze wychylić kierownice o 1/8 obrotu zeby byly jakies znaczace efekty, w czasie jazdy moge ruszac lewo prawo i auto jedzie prosto.
W dodatku kiedy auto jest zimne i skrece kierownice na maksa to cos zaczyna strasznie buczec i przy okolo 2000rpm zaczyna delikatnie drec kierownica.

Kupiłem ostatnio nowsze auto gdzie kazdy nawet najmniejszy ruch sprawia ze auto skreca, wspaniale sie tak jeździ, ale kiedy przesiadlem sie spowrotem na chwile do audi to prawie wyjechalem z zakretu bo auto prawie nie chcialo skrecac przy podobnym wychyleniu kierownicy.

Dzieki
Najlepiej czuję się na słońcu...

kubica20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 lip 2014, 16:14
Lokalizacja: Połaniec

Post autor: kubica20 » 12 lis 2015, 18:33

może masz luzy kolego na maglownicy. Na maglownicy jest taka śruba do kasowania luzu

Awatar użytkownika
jakubje
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 19 maja 2011, 20:45

Post autor: jakubje » 13 lis 2015, 12:55

Srube sprawdze. Dzieki, a moze to byc niesprawna pompa, ktora ma za slabe cisnienie? Cos poczytalem i z niektorych opinii wynika ze po zmianie pompy uklad kierowniczy staje sie znacznie bardziej dokladny i czulszy na ruchy kierownicy.
Najlepiej czuję się na słońcu...

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 13 lis 2015, 12:59

moim zdaniem pompę też masz na wykończeniu bo nie powinna buczeć przy max skręcie, ale też nie powinno się dokręcać kierownicy na maksa, ale jeżeli chodzi o luzy to winna musi być maglownica, bo pompa z logicznego punktu widzenia nie ma wpływu na takie luzy podczas jazdy
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
jakubje
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 19 maja 2011, 20:45

Post autor: jakubje » 13 lis 2015, 13:13

Wlasciewie to wydaje sie ze luzow jako takich nie ma, tylko ta miekka kierownica... czuje jakby drazek kierowniczy wykonany byl z gumy i za kazdym razem zanim sila skretu kierownicy przejdzie do kol to drazek sam skreca sie wokol wlasnej osi zabierajac cala sztywnosc....
Najlepiej czuję się na słońcu...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 lis 2015, 21:01

Sprawdź łącznik kierownica-maglownica szczególnie tarczy przegubowej

W przypadku luzu na maglownicy jeździł byś po całej drodze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga