Masz złą odległość któregoś czujnika od wieńca. Przerabiałem to ostatnio w jednej 80ce i winowajcą okazał się tylny prawy czujnik... po cofnięciu o ok 1 mm problem ustąpił. Postaraj się dopchnąć wszystkie i delikatnie każdy cofnąć tak żeby nie tarł i próba <ok>
Jak nie pomoże to winy szukaj w pierścieniach sprawdź odległości miedzy ząbkami pęknięty pierścień to minimalna przerwa i info ecu że poślizg, może nawet nie widać tego lub być ząbek ukruszony.
Sprawdzę odległość czujników. Tyle że z tego co wiem to przednie czujniki są nie do ruszenia. Z tylnymi jest tak samo? czy są demontowalne i można ewentualnie ustawić dystans?
Są w takich koszyczkach na wcisk i przód i tył ale lata robią swoje i czasem faktycznie ciężko to ruszyć, a uszkodzić łatwo dla odmiany ja zawsze delikatnie obracam w prawo i w lewo aż się zluzują...