No teraz to pojechałeś :roll: ...różnią się i to zasadniczo charakterystyką pracy i budową ...pierwszy jest ciśnieniowy ,drugi podcisnieniowy ...podepnij sobie jeden zamiast drugiego ,u nas choćby zawór EGR zamiast n75 ,bo jest praktycznei taki sam jak N75 w zmiennej geometri ,to się przekonasz że się grubo mylisz 8-) Nigdy nie będzie prawidłowo pracował jako n75 na WG .Co do zaworka z obiegu zewnętrznego klimy ,to niestety lipa i się nie nadaje ...inna charakterystyka pracy ,zaniża ciśnienie i to nie mało , co widać w logach i czuć podczas jazdy że auto jest wyrażnie słabsze ...wszystko przetestowne w praktyce 8-) Tylko ori zaworek zapewnia odpowiednie sterownie i lepiej żeby delkatnie zawyżał, niż zaniżał doładowanie...dzialnie ori ,jest dokładnie zgrane z impusami sterujacymi z ECU ...wystarczy inna spręzynka w takim zaworku ,lub trochę oleju w środku i po zgraniu ...ECU żąda tyle ,zaworek mówi ,nie dam radyFrancis1982 pisze:
Same zaworki niemal się zapewne nie różnią i zaworek nie wpływa znacząco na to czy jest on od T15 czy VNT....
[All] Ile palą nasze autka ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A4 B5 1.9 TDi AVG z małym wirusem, skrzynia EEN
w tydzień 1500 kliometrów, 75 % trasa predkość 110 km/h (2200 obr/min )od czasu do czasu na przedmuchanie VNT 160-170 km/h, miasto 25% ok 80 km/h wynik 5.054 litra na 100 kilometrów :mrgreen:
samo miasto Fis pokazuje 6,7 l/100 km ( jazdi 2200-2600 obr/min )
w tydzień 1500 kliometrów, 75 % trasa predkość 110 km/h (2200 obr/min )od czasu do czasu na przedmuchanie VNT 160-170 km/h, miasto 25% ok 80 km/h wynik 5.054 litra na 100 kilometrów :mrgreen:
samo miasto Fis pokazuje 6,7 l/100 km ( jazdi 2200-2600 obr/min )
Silnik 1z na Pierburgu.
Ultra emerycka jazda w większości po trasie chłodną wiosenną nocą wyszło mi 4,8L.
Przy prędkości wprost proporcjonalnej do uśmiechu kierowcy wychodzi mi:
ciągle uśmiechnięty - do 8l
chwilowe dynamiczne zaśmiania - do 6.5l
ironiczny uśmiech - poniżej 6l , nie mniej jak 5.5l
Opony 205/60 R15 Tył i 205/55 R15 Przód (bo się lepiej trzyma <cieszy>)
A teraz moja mała historia związana ze spalaniem...
Pewnego razu zimą wskaźnik paliwa się zawiesił i samochód staną kilometr przed domem. A że był środek nocy i brak pomocy to bez zastanowienia zostawiłem samochód u znajomego na zjeździe idąc dalej z buta.
Następnego dnia wracając po samochód z 5l bańką na czternasto stopniowym mrozie, po jakże ślamazarnym odpaleniu na pustym baku, przejechałem na tych 5litrach UWAGA!
Aż 28 kilometrów <lol>
Jak się domyślicie nie spodziewałem się tego i znowu mi zgasł na środku drogi :mrgreen:
Ultra emerycka jazda w większości po trasie chłodną wiosenną nocą wyszło mi 4,8L.
Przy prędkości wprost proporcjonalnej do uśmiechu kierowcy wychodzi mi:
ciągle uśmiechnięty - do 8l
chwilowe dynamiczne zaśmiania - do 6.5l
ironiczny uśmiech - poniżej 6l , nie mniej jak 5.5l
Opony 205/60 R15 Tył i 205/55 R15 Przód (bo się lepiej trzyma <cieszy>)
A teraz moja mała historia związana ze spalaniem...
Pewnego razu zimą wskaźnik paliwa się zawiesił i samochód staną kilometr przed domem. A że był środek nocy i brak pomocy to bez zastanowienia zostawiłem samochód u znajomego na zjeździe idąc dalej z buta.
Następnego dnia wracając po samochód z 5l bańką na czternasto stopniowym mrozie, po jakże ślamazarnym odpaleniu na pustym baku, przejechałem na tych 5litrach UWAGA!
Aż 28 kilometrów <lol>
Jak się domyślicie nie spodziewałem się tego i znowu mi zgasł na środku drogi :mrgreen:
XD wariaci ;p ja dziś tankowałem bo wskaźnik rezerwę pokazywał, no to na stacje i wlałem 45L do odbicia myśle mało coś no to upychamy wlazło 57L a przejechanych było 585Km czyli coś koło myślę 7 będę się zamykał z moją jazdą to i tak super xd z rana 150-180km/h po 12km dziennie.
Jak sądzicie na takie męczenie to dobre spalanie ;p
A i dodam że z wtrysku mi jeszcze cieknie ;p
Jak sądzicie na takie męczenie to dobre spalanie ;p
A i dodam że z wtrysku mi jeszcze cieknie ;p
Moje Coupe ABK :
trasa mieszany około 80% trasa ,20% miasto :7-8l (prędkość do 140 km/h),9-9,5(prędkość do 170 km/h)
Cały czas miasto nie miałem okazji sprawdzić
Nwm jaką skrzynie posiada moje audi bo przy 120km/h mam około 2500rpm :shock: a przy 100 - 2000rpm.Oczywiście na piątym biegu.Cały czas mnie to zastanawia
trasa mieszany około 80% trasa ,20% miasto :7-8l (prędkość do 140 km/h),9-9,5(prędkość do 170 km/h)
Cały czas miasto nie miałem okazji sprawdzić
Nwm jaką skrzynie posiada moje audi bo przy 120km/h mam około 2500rpm :shock: a przy 100 - 2000rpm.Oczywiście na piątym biegu.Cały czas mnie to zastanawia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak nie masz zawalonej skrzyni olejem to można zobaczyć na górze dzwonu skrzyni przy akumulatorze oznaczenie.AdamF pisze:Nwm jaką skrzynie posiada moje audi bo przy 120km/h mam około 2500rpm :shock: a przy 100 - 2000rpm.Oczywiście na piątym biegu.Cały czas mnie to zastanawia
Ale pewnie obrotomierz ci zaniża.
Licznik nie zaniża Sprawdzany przy okazji był :mrgreen: A numer oryginalnej skrzyni na naklejce to AXA.Informacji o tej skrzyni bardzo mało Wiem tylko tyle ,że były one montowane w B3 2.0 jak i B4 2.3.maciek889 pisze:Jak nie masz zawalonej skrzyni olejem to można zobaczyć na górze dzwonu skrzyni przy akumulatorze oznaczenie.AdamF pisze:Nwm jaką skrzynie posiada moje audi bo przy 120km/h mam około 2500rpm :shock: a przy 100 - 2000rpm.Oczywiście na piątym biegu.Cały czas mnie to zastanawia
Ale pewnie obrotomierz ci zaniża.
Jest jeszcze opcja ,że były właściciel wymienił ją na inną ,bo jak wymieniałem sprzęgło to skrzynia była oznaczona (napisane na niej było audi ABK pisakiem białym)Jarewa pisze:Musi coś ci zaniżać axa była to skrzynia średnia przy 100km/h 2,6tyś obr/min a przy 120km/h 3,1tyś obr/min
Kolor czerwony najdłuzsza CDY zółty twoja AXA
[url=http://images75.fotosik.pl/95/cf500cf199514dfem.jpg]Obrazek[/URL]były montowane przy ADAsido21 pisze:Wiem tylko tyle ,że były one montowane w B3 2.0 jak i B4 2.3.