[B4 2.3 NG] Uszczelniacze zaworowe
[B4 2.3 NG] Uszczelniacze zaworowe
Jakiej firmy uszczelniacze zaworowe polecacie do 2.3 ng 1993 r. Wyczytałem gdzieś że jak brać to zielone jakieś... Będę to robił sam więc przyda się parę porad...
zukreator pisze:polecam wymienić prowadnice zaworowe jeśli są zużyte.
wymiana uszczelniaczy bez robienia zużytych prowadnic to robota na kilka tysięcy km przebiegu
Wiem o tym ale dzięki za przypomnienie . Tak czy inaczej czeka mnie właśnie taka operacja. Chciałem się zorientować jakie są najlepsze uszczelniacze by nie babrać się znów w taką samą robotę częściej niż jest to wymagane .
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Uzasadnienie jest bardzo proste.
Przy małym remoncie silnika 1Z (panienki ,nowe śruby stopek korbowodów, pierścienie plus głowica po regeneracji ) można się zamknąć koło 1200 przy własnej robocie. Liczę max 600 kompleksowa głowica z uszczelkami, koło 200 pierścionki Kolbena komplet na 4 gary, dalej koło 100 panewki i drugie tyle śruby stopek korbowodów.
Teraz bądź odważny zaryzykować
8-)
Może ugrasz 200 300 zeta i potem jak coś strzeli będzie płacz.
Są miejsca w samochodzie gdzie oryginał lub bardzo dobry zamiennik są niezastąpione. A czasem i lepiej założyć używany oryginał niż nowy zamiennik.
Przy silniku niestety nie ma miejsca na oszczędności. Chyba że idzie do Żyda. ...
Przy małym remoncie silnika 1Z (panienki ,nowe śruby stopek korbowodów, pierścienie plus głowica po regeneracji ) można się zamknąć koło 1200 przy własnej robocie. Liczę max 600 kompleksowa głowica z uszczelkami, koło 200 pierścionki Kolbena komplet na 4 gary, dalej koło 100 panewki i drugie tyle śruby stopek korbowodów.
Teraz bądź odważny zaryzykować
8-)
Może ugrasz 200 300 zeta i potem jak coś strzeli będzie płacz.
Są miejsca w samochodzie gdzie oryginał lub bardzo dobry zamiennik są niezastąpione. A czasem i lepiej założyć używany oryginał niż nowy zamiennik.
Przy silniku niestety nie ma miejsca na oszczędności. Chyba że idzie do Żyda. ...
Kolego Francis1982 jaki znów silnik 1Z ja mam 2.3 benzynę a nie 1.9 dizla.
Tylko ja się pytam o uszczelniacze a nie o pierścienie, popychacze hydrauliczne, zawory, panewki, prowadnice, planowanie głowicy, honowanie, itp. itd. Pytam po prostu o uszczelniacze . Wiem że staracie się mi doradzić co i jak ale zapytałbym jeśli bym nie wiedział. Rozumiem że z góry przyjęło się z jeśli ktoś pyta o coś to należy mu wytłumaczyć cały proces technologiczny bo a nóż może nie jest czegoś świadom. Popieram takie podejście bo zawsze człowiek może się czegoś dowiedzieć nowego, nie mniej jednak z całym szacunkiem do rozmówców proszę o konkrety . Jeśli chodzi o oryginał to sprawa jasna a jeśli o zamiennik to jaki i dlaczego... Konkretnie. Co to znaczy dobry zamiennik każdy wie tylko proszę mi podać który to jest. Padło parę przykładów ale nic konkretnego z tego nie wynika. Ani auto ani silnik nie idą na sprzedaż.
Tylko ja się pytam o uszczelniacze a nie o pierścienie, popychacze hydrauliczne, zawory, panewki, prowadnice, planowanie głowicy, honowanie, itp. itd. Pytam po prostu o uszczelniacze . Wiem że staracie się mi doradzić co i jak ale zapytałbym jeśli bym nie wiedział. Rozumiem że z góry przyjęło się z jeśli ktoś pyta o coś to należy mu wytłumaczyć cały proces technologiczny bo a nóż może nie jest czegoś świadom. Popieram takie podejście bo zawsze człowiek może się czegoś dowiedzieć nowego, nie mniej jednak z całym szacunkiem do rozmówców proszę o konkrety . Jeśli chodzi o oryginał to sprawa jasna a jeśli o zamiennik to jaki i dlaczego... Konkretnie. Co to znaczy dobry zamiennik każdy wie tylko proszę mi podać który to jest. Padło parę przykładów ale nic konkretnego z tego nie wynika. Ani auto ani silnik nie idą na sprzedaż.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: