[B4 1.9 1Z] Wtryski do B4 1Z
[B4 1.9 1Z] Wtryski do B4 1Z
Witam,
Panowie potrzebuję porady na temat wymiany wtrysków do 1.9 TDI. Mianowicie wszystko wskazuje,że padnięty mam wtryska sterujący ale rozważam wymianę kompletu. Na allegro znalazłem taka ofertę: http://allegro.pl/216-wtryski-1-9-tdi-0 ... 48626.html , jednak przeglądając tematy na forum zauważyłem, że często decydujecie się na tańsze używki. Czy moglibyście doradzić czego i gdzie najlepiej szukać? A może ktoś z Was panowie ma taki sprawny komplet w dobrej cenie?
Pozdrawiam, Maciej
Panowie potrzebuję porady na temat wymiany wtrysków do 1.9 TDI. Mianowicie wszystko wskazuje,że padnięty mam wtryska sterujący ale rozważam wymianę kompletu. Na allegro znalazłem taka ofertę: http://allegro.pl/216-wtryski-1-9-tdi-0 ... 48626.html , jednak przeglądając tematy na forum zauważyłem, że często decydujecie się na tańsze używki. Czy moglibyście doradzić czego i gdzie najlepiej szukać? A może ktoś z Was panowie ma taki sprawny komplet w dobrej cenie?
Pozdrawiam, Maciej
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5506
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Lepiej dołóż pare groszy i weź na
Końcówkach WZM
Tylko tu w tej cenie musisz swoje odesłać, Ale pogadaj ze sprzedającym bo może będzie miał gotowe wtryski do montażu bez odsyłania swoich, wtedy płacisz 100 zł więcej.
Ostatnio miał dwa komplety gotowych do wysłania, ale widocznie już poszły.
Końcówkach WZM
Tylko tu w tej cenie musisz swoje odesłać, Ale pogadaj ze sprzedającym bo może będzie miał gotowe wtryski do montażu bez odsyłania swoich, wtedy płacisz 100 zł więcej.
Ostatnio miał dwa komplety gotowych do wysłania, ale widocznie już poszły.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5506
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
fizycznie będą pasować , po wpisaniu w allegro pokazuje , że to są wtryski z SDIwacha pisze:Witam, panowie czy moglibyście zweryfikować i podpowiedzieć czy wtryski o nr: sterujący - 038130202 C oraz pozostałe - 028130203 F , będą pasowały do 1Z? wtyczka sterującego na krótkim przewodzie.
Lepiej poszukaj od AFN'a wtrysków.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5506
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Chyba , że chcesz na nowych końcówkach 216 WZM , Ale to i program trzeba zrobić od razu pod takie wtryski
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No a tam gdzie robiłeś tą " diagnostykę " nic ci nie powiedzieli :?: oczy mnie bolą ,ja na "to " patrzę :roll: ...nie widać statycznego kąta wtrysku ,jedynie bład ...jedyne sensowne co widać ,to korekcje wtryskiwaczy ,które są duże ...stanowczo za duże ...a tak na marginesie ,to nie wiem ile zapłaciłeś za taką "diagnostykę ",ale ja bym się wstydził robić taką "diagnozę " nawet za darmo :roll:wacha pisze:Panowie moglibyście rzucić okiem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ciekawe po czym ten spec stwierdził ,że sterujacy "walnięty ",bo ja po tym co widze ,tego bym nie powiedział ...pewnie intuicja mu podpowiedziała ,bo w błędach nic o tym nie mawacha pisze:Dał mi ten wydruk i stwierdził, że sterujący walniety .

padnieta cewka od sterującego ,bedzie na pewno ''widoczna '' w błedach ,jako nie dający się skasować błąd G80 ,ale szwaknujacy ''szarpiacy " sterujacy ,już nie koniecznie będzie zapisany w błedach
[ Dodano: 2015-11-30, 21:31 ]
z tym się zgodzęwacha pisze:a pozostałe też w nienajlepszej kondycji.
Przy ok 3 tyś obr. przerywał tak jakby odcinało paliwo no i 120km/h później ciężko. Wstawiłem teraz komplet ale z SDI bo takie łatwo dostałem bardzo niedrogo i teraz motor pracuje dobrze ( nie szarpie ) no ale brakuje mocy, no i z paleniem gorzej bo ciśnienie maja większe o ok 30 bar. Te ori które wyjąłem rzeczywiście nie rozpylały tak jak powinny ( przynajmniej wizualnie takie odniosłem wrażenie ) bo sprawdzałem na pompce u kolegi w garage żeby porównać jedne i drugie. Kąt wtrysku na tych z SDI mam teraz mocno poza zakresem hen wysoko
, lecz zanim ustawie to poszukam jeszcze wtrysków od AFN, być może się uda
Jeżeli jest ktoś na forum i miałby takowe to bardzo proszę o info na priv.


-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak na ok.sekundę ,tak jakby wyłaczyć zapłon,to faktycznie objaw szwankującego wtrysku sterującego ....jak ''odcinka "nagła z utratą mocy na stałe ,która wraca po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ,to bez związku ze sterującymwacha pisze:Przy ok 3 tyś obr. przerywał tak jakby odcinało paliwo
Nie dziwota ,bo mają mniesze otworki niż wtryski w ori 1zwacha pisze:Wstawiłem teraz komplet ale z SDI bo takie łatwo dostałem bardzo niedrogo i teraz motor pracuje dobrze ( nie szarpie ) no ale brakuje mocy,

i to jest bardzo dobry pomysł 8-)wacha pisze:poszukam jeszcze wtrysków od AFN
Napisze swoją historię
bo dziś też miałem problem z wtryskami. Zdecydowałem się na sprawdzenie wtrysków bo auto trochę kopciło, kolega jako że pracuje w disel sevice, sprawidził mi za darmo. Ja wcześniej trochę poczytałem i zdecydowałem że jak bd niesprawne, kupuje od razu wtryski AFN. Diagnoza 4 wtryski kaput. Znalazłem firmę przez allegro GB import (sporo pozytywnych opinii), mają wtryski AFN, używane, sprawdzone. Przedzwoniłem i uprzedziłem że sprawdze wtryski ponownie w profesjonalnym serwisie, mówią że niema sprawy wtryski są pewne. Zapłaciłem za komplet 250zł, dałem kumplowi do sprawdzenia i chu@@ znów 4 kaput. Jutro jadę oddać i po kase. Tak że firmy GB Import jeśli chodzi o wtryski nie polecam. A co do moich wtrysków to zostają obecne, kolega mi wymieni tylko końcówki i powinno być git. Z racji tego nie mam za dużo czasu, AFN odkładam na przyszłość.
pozdro

pozdro
Można kolego założyć końcówki 205 jak w afn do twoich wtrysków I już masz afn. Ale wiem że to mało I od razu bym założył min 210 lub 216. Będzie na przyszłość.gomezz86 pisze:Napisze swoją historiębo dziś też miałem problem z wtryskami. Zdecydowałem się na sprawdzenie wtrysków bo auto trochę kopciło, kolega jako że pracuje w disel sevice, sprawidził mi za darmo. Ja wcześniej trochę poczytałem i zdecydowałem że jak bd niesprawne, kupuje od razu wtryski AFN. Diagnoza 4 wtryski kaput. Znalazłem firmę przez allegro GB import (sporo pozytywnych opinii), mają wtryski AFN, używane, sprawdzone. Przedzwoniłem i uprzedziłem że sprawdze wtryski ponownie w profesjonalnym serwisie, mówią że niema sprawy wtryski są pewne. Zapłaciłem za komplet 250zł, dałem kumplowi do sprawdzenia i chu@@ znów 4 kaput. Jutro jadę oddać i po kase. Tak że firmy GB Import jeśli chodzi o wtryski nie polecam. A co do moich wtrysków to zostają obecne, kolega mi wymieni tylko końcówki i powinno być git. Z racji tego nie mam za dużo czasu, AFN odkładam na przyszłość.
pozdro