[B4 2.0 ABT] problem z ogrzewaniem
jak widzisz kolego po moim poście, szukajki uzywalem bo obeznanie co to może być mam właśnie dzięki temu forum więc te odcinki to sobie odpusc, poza tym specjalnie zaznaczyłem że auto ma inne niż normalne zakresy temperatur, raczej niższe (zdarza się że pokazuje nawet 70*)
czyli jak cały kokpit do zdjęcia to odpuszcze sobie bo za dużo roboty, może kiedyś mechanik mi to zrobi, myślałem że można jakoś szybciej np przez schowek
czyli jak cały kokpit do zdjęcia to odpuszcze sobie bo za dużo roboty, może kiedyś mechanik mi to zrobi, myślałem że można jakoś szybciej np przez schowek
To co "specjalnie zaznaczyłeś" to całkiem inna bajka niż słabe ogrzewanie wnętrza. A ja i tak będe twierdził że słabo szukałeś, ewentualnie przeleciałeś zdjęcia w tematach - do założenia wypiętej linki wcale nie musisz zwalać całego kokpitu, a jeden problem być może miałbyś rozwiązany, skoro drugiego nie chcesz robić - a wierz mi że to nic strasznego, przerabiałem dwa razy i to jest po prostu czasochłonne, nic poza tym.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Zdejmowanie deski jest upierdliwe, ale za pierwszym razem tylko, drugi raz idzie znacznie szybciej, korzystajac z poradnika z tej strony da sie to ogarnac w jakas wolna sobote Sam robilem, bo zima nie dalo sie jezdzic, po rozebraniu okazalo sie ze tej gabki na klapach juz wcale tam nie bylo. I pokretlo tez nie zmienialeo nadmuchow, okazalo sie ze linak jest podpieta, ale odlamalo sie jej mocowanie za pokretlem i ruszala sie cala, wraz z pancerzem.
Kolejna sprawa to dobrze by bylo sprawdzic czy masz tam wogole termostat w pompie wody, moze jakich fachowiec wyciagnal go calkiem, bo mu sie zepsul, albo samochod sie przegrzewal.
Kolejna sprawa to dobrze by bylo sprawdzic czy masz tam wogole termostat w pompie wody, moze jakich fachowiec wyciagnal go calkiem, bo mu sie zepsul, albo samochod sie przegrzewal.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
- Lokalizacja: Tarnów małopolska
Wiem że temat stary ale dodam swoją opinię. Mianowicie czytałem o tym co piszecie i dziś robiłem ten przełącznik nawiewu. Objawy były takie że nie wyłączył się do konca i dmuchał cały czas. Dreszcz mnie przeszedł jak przeczytałem o demontażu całej deski.
Ja zrobiłem to bez zdejmowania całego panela.
Ciężko było ale dałem radę. Największy problem jest z linkami ale jak się przyłoży ktoś to da rade.
U mnie nadmuch nie działał bo blaszki które chodzą po tym kułeczku od nawiewu cofneły się i wyrwały małą część plastiku. przygiąłem je do przodu i teraz smiga aż miło.
Dla chcącego nic trudnego. I nie piszcie już ze trzeba wybebeszyć środek bo to bzdura jak tra lala.
Pozdrawiam.
Ja zrobiłem to bez zdejmowania całego panela.
Ciężko było ale dałem radę. Największy problem jest z linkami ale jak się przyłoży ktoś to da rade.
U mnie nadmuch nie działał bo blaszki które chodzą po tym kułeczku od nawiewu cofneły się i wyrwały małą część plastiku. przygiąłem je do przodu i teraz smiga aż miło.
Dla chcącego nic trudnego. I nie piszcie już ze trzeba wybebeszyć środek bo to bzdura jak tra lala.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 22:15
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
[A4 B5] Problem z nawiewiem
Koledzy wiem że to nie forum a4, ale myślę że budowa identyczna. Chodzi o to że kiedy włączam nawiew na szybę przednią to słychać jak coś pracuje z tym że na szybe nic nie wieje. Zmieniany był już panel climatronic 3 razy. Rozbieraliśmy patrzeć, ale tylko od strony nóg pasażera i tam nic niepokojącego nie widać. Planuje rozebrać całą deskę tylko czy warto i czy coś to da? Ktoś może ma jakieś podpowiedzi.
Samochód to audi a4 b5 1996r 1.8 (125km)
Samochód to audi a4 b5 1996r 1.8 (125km)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 22:15
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Da się z tym że nawet jeśli przełączam na środek bądź szybe to na nogi i tak cały czas wieje tylko po prostu słabiej lub mocniej. Tak samo mam w swojej b4 tylko że w niej działa normalnie na szybe.
Najgorsze jest to że nie mam kompa, a elektryk 'na komputerze błędu nie ma' a bez rozebrania nic nie powie.
Najgorsze jest to że nie mam kompa, a elektryk 'na komputerze błędu nie ma' a bez rozebrania nic nie powie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4753
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zdejmij osłonę pod nagami kierowcy i szukaj silniczka od tej klapy. Bo jak nie ma błędu to możliwe że w środku się przekręca a nie rusza dźwigienka. Można nawet go odpiąć i samemu poruszać klapką aby sprawdzić czy nic jej nie blokuje.
Masz na zdjęciu zaznaczone na zielono miejsce gdzie jest silniczek. Tylko na zdjeciu cały zespół nagrzewnicy leży do góry nogami.
Masz na zdjęciu zaznaczone na zielono miejsce gdzie jest silniczek. Tylko na zdjeciu cały zespół nagrzewnicy leży do góry nogami.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 22:15
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Dzięki kolego, jak tylko sprawdzę to napisze.maciek889 pisze:Zdejmij osłonę pod nagami kierowcy i szukaj silniczka od tej klapy. Bo jak nie ma błędu to możliwe że w środku się przekręca a nie rusza dźwigienka. Można nawet go odpiąć i samemu poruszać klapką aby sprawdzić czy nic jej nie blokuje.
Masz na zdjęciu zaznaczone na zielono miejsce gdzie jest silniczek. Tylko na zdjeciu cały zespół nagrzewnicy leży do góry nogami.
Obrazek
- Bina
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 09 lip 2015, 17:13
- Imię: Pawel
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 JN+lpg
- Lokalizacja: Zabrze
ten filmik na pewno się przyda, bo w pasku b3 jest taki sam system wentylacji i problem z klapami od 6:30 widać jak wywiało tą nieszczęsną gąbkę, u mnie jest ten sam problem, nagrzewnica, przewody ciepłe auto ma 90 st a wieje letnim powietrzem, na dniach wezmę się za to póki jeszcze są ciepłe słoneczne dni
Nie chcę jedna rozbierać całej deski i zamierzam podejść do sprawy demontując drzwiczki schowka i półkę pod kierownicą. Zobaczymy co z tego wyjdzie
[B4 2.0 ABK] Problem z ogrzewaniem
Witam
Przyszło zimno a samochód nie grzeje w środku jak trzeba.
Termostat sprawny.Płyn czysty,nowy.Nagrzewnica płukana wodą z octem,drożna,bez brudów z jej wnętrza. Samochód normalnie się dogrzewa,płynu nie ubywa. Kiedy na rozgrzanym silniku uruchomię siłę i temperaturę nawiewu na maks z kratem leci średnio ciepłe powietrze.
Kombinowałem również z podpięciem reduktora gazu w obieg szeregowy z równoległego.
Nic to nie dało.
Zadnych bledow w climatronicu.
Układ odpowietrzony do załączenia się wentylatorów.
Czy ktoś ma jakiś pomysł ?
Przyszło zimno a samochód nie grzeje w środku jak trzeba.
Termostat sprawny.Płyn czysty,nowy.Nagrzewnica płukana wodą z octem,drożna,bez brudów z jej wnętrza. Samochód normalnie się dogrzewa,płynu nie ubywa. Kiedy na rozgrzanym silniku uruchomię siłę i temperaturę nawiewu na maks z kratem leci średnio ciepłe powietrze.
Kombinowałem również z podpięciem reduktora gazu w obieg szeregowy z równoległego.
Nic to nie dało.
Zadnych bledow w climatronicu.
Układ odpowietrzony do załączenia się wentylatorów.
Czy ktoś ma jakiś pomysł ?