Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Brak rozpylanego paliwa w zespole wtryskowym.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
AnotherWorldTM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 25 sie 2015, 17:39

[B4 2.0 ABT] Brak rozpylanego paliwa w zespole wtryskowym.

Post autor: AnotherWorldTM » 23 lis 2015, 19:58

Witam. Otóż od wczoraj mam problem z moją 80. Chodzi o to ze auto nie odpala, rozrusznik kręci normalnie, więc zdjąłem pokrywę filtra i w czasie kręcenia rozrusznikiem widzę że wtrysk nie podaje kompletnie żadnego paliwa. Dodam że auto posiada LPG i już od kupna (4msc. temu) trochę kulawo jeździł na Pb - auto na benzynie nie miało odpowiedniej mocy, często się dławiło , nie trzymało stabilnych obrotów, zimny silnik musiał wykonać parę obrotów wału żeby odpalić (mam instalacje BRC z jakimś zabezpieczeniem i nie mam możliwości odpalić go awaryjnie na gazie kiedy reduktor nie ma temperatury). Na gazie zawsze jeździł perfekcyjnie - pełna moc, absolutnie żadnych oznak żeby coś było nie tak. Pytanie do Was co obstawiacie, bo wg. mnie na 98% to pompa paliwa, możecie mi łopatologicznie napisać jak sprawdzić napięcie na pompie ? P.S ile filtrów Pb po drodze od zbiornika paliwa do wtrysku ma układ zasalania w paliwo ? Czytałem ze jeden jest gdzieś pod tylnym prawym nadkolem i ciężko go wymienić za pomocą samego lewarka bez kanału... prawda to ?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 23 lis 2015, 20:30

Napięcie najlepiej sprawdź bezpośrednio na wejściu do zbiornika paliwa w bagażniku pod klapką przykręconą 3 wkretami. Masz tam kostkę i na grubych kablach stykach kostki jest zasilanie pompki paliwa. Możesz sprawdzić zwykłą żarówką.

A z gazu możesz odpalić podając plus z akumulatora na plusowy zacisk dowolnego elektrozaworu gazu. Tylko jak będziesz odpalał sam to po podłączeniu plusa musisz szybko lecieć do samochodu kręcić rozrusznikiem bo inaczej zaleje cały dolot gazem i trzeba będzie długo kręcić.

AnotherWorldTM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 25 sie 2015, 17:39

Post autor: AnotherWorldTM » 24 lis 2015, 13:29

maciek889 pisze:Napięcie najlepiej sprawdź bezpośrednio na wejściu do zbiornika paliwa w bagażniku pod klapką przykręconą 3 wkretami. Masz tam kostkę i na grubych kablach stykach kostki jest zasilanie pompki paliwa. Możesz sprawdzić zwykłą żarówką.

A z gazu możesz odpalić podając plus z akumulatora na plusowy zacisk dowolnego elektrozaworu gazu. Tylko jak będziesz odpalał sam to po podłączeniu plusa musisz szybko lecieć do samochodu kręcić rozrusznikiem bo inaczej zaleje cały dolot gazem i trzeba będzie długo kręcić.
Mam multimetr - jakie powinno być właściwe napięcie na kostce ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 lis 2015, 13:38

Mam multimetr - jakie powinno być właściwe napięcie na kostce ?
no przecież nie 230V, tyle ile w instalacji auta.

AnotherWorldTM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 25 sie 2015, 17:39

Post autor: AnotherWorldTM » 24 lis 2015, 13:45

Jarewa pisze:
Mam multimetr - jakie powinno być właściwe napięcie na kostce ?
no przecież nie 230V, tyle ile w instalacji auta.
Sorry, ale ja sie znam na elektronice i autch jak świnia na gwiazdach :D

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 lis 2015, 13:48

Tak apropo to powinieneś słyszeć pompkę jak włączasz zapłon.

AnotherWorldTM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 25 sie 2015, 17:39

Post autor: AnotherWorldTM » 24 lis 2015, 13:59

A on działa cały czas po ustawieniu kluczyka na zapłon ? Czy tylko chwile, bo po przekreceniu kluczyka cos 1 , 2 sek słychać, ale nie wiem czy to pompa...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 lis 2015, 14:06

Właśnie chwile 2-3sek.

AnotherWorldTM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 25 sie 2015, 17:39

Post autor: AnotherWorldTM » 24 lis 2015, 14:13

Jarewa pisze:Właśnie chwile 2-3sek.
Nosz ku**a mać - to jaka może być przyczyna że wtrysk nie pryska paliwem podczas kręcenia ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 lis 2015, 14:35

Odepnij waz paliwowy zasilajacy od monowtrysku jeżeli siknie paliwem przyczyny szukaj w elektryce. Masz lpg i pewnie przekaźnik odłączający wtrysk.

A po za tym iskra jest??

AnotherWorldTM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 25 sie 2015, 17:39

Post autor: AnotherWorldTM » 24 lis 2015, 18:28

Jarewa pisze:Odepnij waz paliwowy zasilajacy od monowtrysku jeżeli siknie paliwem przyczyny szukaj w elektryce. Masz lpg i pewnie przekaźnik odłączający wtrysk.

A po za tym iskra jest??
Jutro zdejme wezyk doprowadzajacy do wtryskiwacza i sprawdze czy podaje paliwo. A powiedz iskre na swiecy sprawdze jak wykrece swiece naloze przewod WN i pokręce rozrusznikiem - gwint świecy musi dotykać jakiegoś konkretnego miejsca zeby bylo uziemienie ?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 24 lis 2015, 18:34

Jak masz jakąś inną świece to nie musisz wykręcać. A świeca musi leżeć na jakimkolwiek metalowym elemencie silnika i najlepiej aby nie stykała się z żadnymi kablami.

AnotherWorldTM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 25 sie 2015, 17:39

Post autor: AnotherWorldTM » 04 gru 2015, 18:27

Cześć, witam. Przepraszam że tak długo nie odpowiadałem, ale byłem w trasie prawie 2tyg. , dzisiaj wróciłem i przed chwilą podpiąłem akumulator kablami, sprawdziłem to co miałem sprawdzić, okazuje się że pompa jest sprawna, zdjąłem wężyk z wtrysku i siknęło paliwem że mi pół silnika i osprzętu zalało :P Okazuje się że nie ma iskry :/ Co dalej sprawdzać ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 gru 2015, 19:04

Hall

AnotherWorldTM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 25 sie 2015, 17:39

Post autor: AnotherWorldTM » 04 gru 2015, 19:42

Jarewa pisze:Hall
Jest możliwość sprawdzenia czy to czujnik halla, podpiąć żarówkę, albo jakąś diode LED pod kostkę na aparacie zapłonowym ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl