Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.6TD SB]chrobotanie z szumem w skrzyni na biegu jałowym

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
rewers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:29

Post autor: rewers » 26 gru 2013, 23:43

posłuchajcie kolegi Katana_6, jak na wolnych słychać to nie oporowe bo ono wtedy nie pracuje, dziala tylko jak masz wcisniety pedał.

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 27 gru 2013, 17:58

Kolego rewers co do wypowiedzi kolegi Katana_6 to łożysko igiełkowe pracuje przy wciśniętym sprzęgle a w ten czas by pojawił się hałas. A tu jest na odwrót. Przy puszczonym sprzęgle prędkość walka sprzęgłowego i koła zamachowego wyrównują się czyli łożysko nie ma nic do pracy. A co do oporowego to jak puszczasz sprzęgło to ono dotyka docisku więc się obraca. A z racji tego że nie ma obciążeń to łatwiej wpada w rezonans. Powstaje wtedy hałas. Jak naciskasz sprzęgło to łożysko dostaje obciążenie i w ten czas nie wpada w wibracje i hałas znika. Więc dlatego stawiam na łożysko oporowe. Sam po wymianie kompletnego sprzęgła na sachs po miesiącu zauważyłem że w przedziale 1400 a 1500 obrotów potrafi zachrobotać. I nie wymieniał mi tego żaden fachura tylko sam osobiście to robiłem.

Awatar użytkownika
mati_412
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 17 wrz 2010, 00:34
Lokalizacja: Wrocław/Dolnyśląsk

Post autor: mati_412 » 02 wrz 2014, 12:01

Witam.
Czy któremuś z kolegów udało się rozwiązać ten problem?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładnie i skrzynie biegów”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga