[b3 1.6TD SB]chrobotanie z szumem w skrzyni na biegu jałowym
Kolego rewers co do wypowiedzi kolegi Katana_6 to łożysko igiełkowe pracuje przy wciśniętym sprzęgle a w ten czas by pojawił się hałas. A tu jest na odwrót. Przy puszczonym sprzęgle prędkość walka sprzęgłowego i koła zamachowego wyrównują się czyli łożysko nie ma nic do pracy. A co do oporowego to jak puszczasz sprzęgło to ono dotyka docisku więc się obraca. A z racji tego że nie ma obciążeń to łatwiej wpada w rezonans. Powstaje wtedy hałas. Jak naciskasz sprzęgło to łożysko dostaje obciążenie i w ten czas nie wpada w wibracje i hałas znika. Więc dlatego stawiam na łożysko oporowe. Sam po wymianie kompletnego sprzęgła na sachs po miesiącu zauważyłem że w przedziale 1400 a 1500 obrotów potrafi zachrobotać. I nie wymieniał mi tego żaden fachura tylko sam osobiście to robiłem.
1z, komp 16 bit made by kostrz, wtryski 0,210, egr out, kat out, wolna odma, skrzynia een. Co dalej czas pokaże.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga