Witam, prosił bym o informację jak ustawić biegi w Audi 200 gdyż wrzucenie 1 to dość ciężka sprawa i nie chce wspominać że wrzucenie biegu E równa się z cudem, od wujka dostałem informacje że gdzieś się coś ustawia ? i druga sprawa czemu np na 3 biegu lewar lata na boki w taki sposób jak by był na luzie [N] ??
Z góry dziękuję.
[Audi 200 Typ 43] Jak ustawić skrzynie biegów
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
W Golfie miałem kiedyś takie problem że lewarek też był strasznie luźno. Nie zawsze więc byłem pewien czy wrzucam wsteczny czy jedynkę (były obok siebie). Przyczyną takiego stanu rzeczy były u mnie wyrobione tuleje lewarka. Luzy były wszędzie więc całość latała dość mocno. Domowym sposobem powymieniałem te plastikowe tuleje i było o wiele lepiej.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Na początku sprawdź czy to na nich jest luz, bo nie ma co wymieniać części bezmyślnie.Marka pisze:no dobrze to wymienię te tuleje
Co do ewentualnego ustawienia lewarka to ci nie pomogę bo nic o tym nie słyszałem. Ale jeśli masz luzy na samym lewarku to ich likwidacja na pewno pomoże, przynajmniej w pewnym stopniu.
to wygląda tak, wrzucanie 1 trzeba z całej siły docisnąć do siebie lewarek i znów mocno do góry, inaczej wejdzie 3 a nie 1, ale da się do jeszcze przeżyć, Bieg 5 czyli E trzeba wrzucić mocno i bardzo szybko bo inaczej również 3 wchodzi, wsteczny mocno do pasażera w dół i do tyłu... nie wiem czy to komuś pomoże taki opis lecz bardziej precyzyjnie nie umiem tego określić
Ze skrzyni wystaje wodzik, do którego mocowany jest wybierak, który sam w sobie posiada też element regulacyjny (wysuwanie i obkręcanie wokół osi). Przynajmniej tak jest w 80 B2... Sprawdź najpierw, czy żadne z tych newralgicznych miejsc nie ma poluźnionej śruby blokującej. Jeśli nie to możesz rozpocząć zabawę z regulację na wodziku - najlepiej na kanale
P.S. Masz jakieś części z takiego C2 na zapasie ?
P.S. Masz jakieś części z takiego C2 na zapasie ?