Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 quattro] Jaki olej do mostu?

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 01 cze 2010, 10:13

Pod korek wlewowy.
Jak za dużo zalejesz to i tak górą wyrzuci.
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

Awatar użytkownika
SIDNEY85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis 2008, 23:18
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SIDNEY85 » 14 lis 2011, 21:40

Co ile sie powinno wymieniac olej w dyfrze ???
Mi stuknelo 2 lata i ponad 20 tys km.
[center]Fuck The New Cars I'm Driving OldSchool[/center]

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 18 lis 2011, 14:37

Teoretycznie nigdy. Tylko jest taki jeden myk, olej jak wszystko co pracuje w samochodzie ulega zużyciu : ]. Nawet najdroższy i najlepszy smar traci swoje właściwości smarne.

Awatar użytkownika
SIDNEY85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis 2008, 23:18
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SIDNEY85 » 18 lis 2011, 17:56

Czyli moral z tego taki ze trzeba wymieniac.
Wyczytalem Na stronie Luqid Moly ze w moscie jak i skrzyni co 15000 km lub 12 miesiecy trzeba skontrolowac stan.
[center]Fuck The New Cars I'm Driving OldSchool[/center]

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 23 lis 2012, 20:53

Odkopie temat...
Czuje tylny dyfer jak zdejmę nogę z gazu i hamuje silnikiem, czy jak raptownie puszcze sprzęgło. Wali. Jeszcze nie dobrałem się do niego żeby spr poziom. Wymiana oleju coś zmieni?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 23 lis 2012, 21:10

emanuel33 pisze:Wymiana oleju coś zmieni?
Nie.

Najprawdopodobniej to luzy w samym dyfrze które sa praktycznie nie do zlikwidowania bo trzeba się bawic z podkładkami z ASO, ktorych prawie nie ma, lepiej kupic inny dyfer i miec szczescie, ale najpierw wymien podpore walu i poduche przedniego mocowania dyfra.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 23 lis 2012, 21:15

Da się zamówić je gdzieś poza aso i jaki to koszt? Dużo jest zabawy z wymianą?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 23 lis 2012, 22:54

emanuel33 pisze:Da się zamówić je gdzieś poza aso i jaki to koszt? Dużo jest zabawy z wymianą?


Nie da sie ich kupic po za ASO, a zabawy jest z tym wiecej niz ci sie wydaje, caly dyfer musisz rozebrac.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 23 lis 2012, 23:31

Fajnie że mam pojęcie na mechanice....

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 23 lis 2012, 23:43

emanuel33 pisze:Da się zamówić je gdzieś poza aso i jaki to koszt? Dużo jest zabawy z wymianą?
Ale o co Ty dokładnie pytasz?

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 24 lis 2012, 10:54

Pytałem czy pomoże wymiana oleju w moście.... Generalnie chodzi o to, że jak np. hamuje silnikiem i samochód sam zbija prędkość, to zaczyna szarpać samochód i czuć jakby ktoś mi w dupe wjechał co chwile. Jak zbija z większej prędkości, to jest ok. Nic nie huczy, nic nie stuka, nie piszczy. Nie słychać pracy mostu. Napędy chodzą idealnie. To mój 1 samochód z quattro. Kolega wspominał że trzeba sprawdzić olej, bo może go już nie być skoro tak się dziej, ale jakby go nie było, to bym nie wysiedział w aucie.'
Aktualnie chodzi o to, co jest tego przyczyną i jak to naprawić, bo nawet przy raptownym puszczeniu sprzęgła czuć tylny most na plecach.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 24 lis 2012, 13:37

a ruszałeś wałem pod autem, ja miałem luz na flanszach za kardanem, napchalem smaru(bo juz nie bylo) i nie stuka

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 24 lis 2012, 13:44

Nic nie robiłem jeszcze, bo ja nie mechanik i nie mam smykałki do tego... niestety :-/ Będę musiał podjechać do kumpla, który jest dużo bardziej kumaty. Powiedz mi jeszcze jak nim poruszać?

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 24 lis 2012, 14:01

łapiesz ręką po środku auta mniej więcej i kręcisz w jedną i w drugą(krótkie ruchy) :).. powinno być czuć wyraźnie luz, nie trzeba mieć nawet smykałki ;)

s-a-s-i-a-d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 26 sty 2009, 19:14
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: s-a-s-i-a-d » 15 wrz 2013, 18:02

u mnie w quattro gdy wymienialem podpore walu, i sciagnieciu walu z auta pokrecilem mostem i bylo cicho ale byl luz wyczuwalny a przy skrzyni krecilem i huczalo. moje pytanie: zakladam ze to lozysko na samym koncu skrzyni do ktorej sie przykreca wał, czy da sie to wyminic czy szukac innej skrzyni?? czy jakis olej sie tam wlewa??
aktualnie B3
90 COUPE QUATTRO :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładnie i skrzynie biegów”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga