[B3/B4 quattro] Jaki olej do mostu?
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
tak, można je wymienić samo, na allegro znajdziesz nówkę. 160 chyba złotych jak się nie mylę ... na jesień robiłem to w 90tce 20v quattro.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Panowie no i jaki właśnie należy wlać ten olej? Bo czytając post odpowiedzi są zróżnicowane. Więc zapytam tak orientuje się ktoś jaki olej szedł na tzw. "pierwszy montaż". Bo przymierzam się do wymiany uszczelniacza prawej półosi i przy okazji zmienie olej. Mam również kilka pytań związanych z tym tylnym dyfrem. Ponieważ chce wymienić tylne tuleje dyfra i tą przednią poduszkę. O ile z tylnymi tulejkami nie ma problemu to przednia poducha w aso kosztuje ponad 600 zł, a w intercarsie powiedzieli że nie ma zamiennika. Także gdzie można ją zdobyć?
Dzięki wielkie pozdrawiam
[ Dodano: 2013-10-16, 16:35 ]
A jeszcze mam pytanko do znawców tematu odnośnie wymiany tego uszczelniacza. Ta prawa flansza w dyfrze jest przykręcona czy siedzi zabezpieczona segerem tak jak w przypadku przegubu na półosi i wystarczy zaprzeć ją z obu stron i powinna zejść? I jeszcze taka kwestia za uszczelniacz w aso krzyknęli 60 zł ;/ natomiast dobierając po wymiarach można kupić śmiało za 10 złociszy. Wydaje mi się że uszczelniacz to uszczelniacz więc chyba nie powinno być cyrków? Jak myślicie? Szkoda przepłacać 5 dyszek jak efekt będzie ten sam
[ Dodano: 2013-10-16, 16:35 ]
A jeszcze mam pytanko do znawców tematu odnośnie wymiany tego uszczelniacza. Ta prawa flansza w dyfrze jest przykręcona czy siedzi zabezpieczona segerem tak jak w przypadku przegubu na półosi i wystarczy zaprzeć ją z obu stron i powinna zejść? I jeszcze taka kwestia za uszczelniacz w aso krzyknęli 60 zł ;/ natomiast dobierając po wymiarach można kupić śmiało za 10 złociszy. Wydaje mi się że uszczelniacz to uszczelniacz więc chyba nie powinno być cyrków? Jak myślicie? Szkoda przepłacać 5 dyszek jak efekt będzie ten sam
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5442
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5442
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga