[b3 3A] Opór przy wrzucaniu dwójki
[b3 3A] Opór przy wrzucaniu dwójki
Witam, od kilku miesięcy przy wrzucaniu dwójki jest wyczuwalny opór. Tak jakby dźwignia wybieraka o coś wadziła, ale bieg wchodzi. Nie słychać przy tym zgrzytu. Jest tam możliwa jakaś regulacja? Dodam, że miałem zerwaną poduszkę skrzyni (drążek drgał), została wymieniona, drążek dalej drga, jakby trochę mniej ale jednak. Cieknie również olej z uszczelniacza wybieraka, wymiana na nowy niestety nic nie dała, bo jest tam rysa, którą trzeba by przeszlifować i zastosować jakiś niestandardowy, większy uszczelniacz.
Tego się właśnie obawiam. Nie znam się na tym, myślałem że może coś się przemieszcza podczas redukcji czy ruszania, ale poducha wymieniona i dalej to samo. Drążek jednak dalej drga, od czego może drgać jeszcze?
Opór raz jest, raz nie, prawdopodobnie zależnie od obrotów, chyba to wina synchronizatora tylko, że zgrzytu żadnego nie ma.
Opór raz jest, raz nie, prawdopodobnie zależnie od obrotów, chyba to wina synchronizatora tylko, że zgrzytu żadnego nie ma.
Jak dojeżdżam np. do zakrętu i puszczam gaz to gibnie się z dwa razy tak jak mówisz. Po puszczeniu sprzęgła jest podobnie. Jak wciskam gaz gwałtownie na sekunde i puszczam gwałtownie to w ogóle lata jak szalony. Mówisz, że są dwie poduszki skrzyni? Tą co mi wymienił wyglądała jak ta
.
Na intercars widzę tylko takie poduszki. Jak wygląda ta druga, mógłby ktoś podać jej nr z etki?
.
Na intercars widzę tylko takie poduszki. Jak wygląda ta druga, mógłby ktoś podać jej nr z etki?
wytrzymałość skrzyni zależy kolego od użytkowników tylko i wyłącznie mielenie kołami, ciągły but i agresywne zmiany biegów źle wpływają na skrzynię, nie ma na to konkretnej reguły są skrzynie co latają 500 tysi bez problemu są i takie co latają i milion a są takie przypadki jak za sterami siadają ''rzeźnicy'' - którzy potrafią zarżnąć skrzynie w przeciągu 40-50 tysięcy km
Zmierzę sobie kompresję i to chyba tyle co mogę zrobić.