[B4 2.6] Problem ze zmianą biegów
[B4 2.6] Problem ze zmianą biegów
Witam, jak w temacie gdy wbijam nie ważne czy pierwszy czy piąty bieg czuć jakby skrzynia się w połowie drogi przy zmianie biegu blokowała wtedy muszę troszkę mocniej popchnąć dźwignię aby wskoczyła, czasem przy zgaszonym silniku i z wciśniętym sprzęgłem słychać wyraźną pracę skrzyni przy wbijaniu biegów po kolei, czy to może być niski poziom oleju?(biegi nie wypadają podczas jazdy) lub też zastanawiam się nad wybierakiem, może ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem i jakoś sobie z nim dał radę.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2012, 15:48 przez lobos, łącznie zmieniany 1 raz.
Cześć .Kurcze jeśli nigdy nie wymieniałeś oleju w skrzyni to jestem za .Wymieniałeś sprzęgło.Ja wymieniałem silnik i sprzęgło i było ok.Wymieniałem nagrzewnice i regenerowałem pompę sprzęgła i berlet.Sprężyna w pompie pęłka i tłok nie wraca do pozycji zero co wpływa na swobodny przepływ przy odpowietrzaniu.Mam pomysł ale nie musi się udać.Odkręcić korek od płynu hamulcowego,pedał sprzęgła odciągnąć do pozycji zero,nasunąć wężyk na odpowietrznik.Odkręcić delikat i dmuchnąć sprężonym powietrzem w wężyk nie dużym ciśnieniem tak aby ów tłoczek domyślnie się cofną do pozycji zero.Poczekać aż płyn zacznie cieknąć swobodnie i cieknąć bez pęcherzyków powietrza.Dokręcić odpowietrznik.Albo masz przetlałe łączniki .Próba nie szczelba.Powodzenia
No ale dolewasz W V6 na 3l było nieco ponad 1litr.Capił niesamowicie przerobem.Fragles w pracy wyśmiewał się że naprawiam stare graty :evil: .Ten się śmieje kto się śmieje ostatni
Ma A4 1.9 TDI b5 Wymiana skrzyni oleju sprzęgła dwu masowego mechanik i Bóg co tam jeszcze drogo go wyszła.Na pytanie czy sprawdzał jak Ty czy dolewał lub zmieniał wyśmiewca odpowiedział że nie.Ja wolę zalać świeżym Ty wolisz dolewać.Tak czy siak lepiej sprawdzać stan oleju nie tylko w silniku.Cześć
Ma A4 1.9 TDI b5 Wymiana skrzyni oleju sprzęgła dwu masowego mechanik i Bóg co tam jeszcze drogo go wyszła.Na pytanie czy sprawdzał jak Ty czy dolewał lub zmieniał wyśmiewca odpowiedział że nie.Ja wolę zalać świeżym Ty wolisz dolewać.Tak czy siak lepiej sprawdzać stan oleju nie tylko w silniku.Cześć
Ja jakiś czas temu wymieniłem i żałuje do tej pory. Na fabrycznym skrzynka pracowała idealnie a po zalaniu świeżym (odpowiednim oczywiście) zimą nie mogłem biegu zmienić dopóki się nie rozgrzał. Teraz mam ATF'a (ostatni ratunek i jest w miarę ok. Trochę rzadki ale daje rade. Nie wiem czy te oleje były kiedyś inne czy skrzynia jak się zużywa i olej starzeje to się to układa...Co prawda przebiegu też nie mam już małego no ale nie o tym miało być, sorry za offtop.