Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Torsen do dyfra od S2

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
ODPOWIEDZ
S2 Perlmutt Weiss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 23 paź 2023, 22:04
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B

Torsen do dyfra od S2

Post autor: S2 Perlmutt Weiss » 23 paź 2023, 22:19

Witam,
Przypuszczam że temat pewnie znany ale że jestem tu nowy to szukam informacji i wskazówek jaki i jak założyć torsen do dyfra w s2 coupe.
Z góry wszystkim dziękuję za pomoc ! :-)
Ukończony projekt Subaru IMPREZA STI Hawkeye431hp@565Nm :-D

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Torsen do dyfra od S2

Post autor: Leo » 23 paź 2023, 22:23

nie męcz się, nie warto.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

S2 Perlmutt Weiss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 23 paź 2023, 22:04
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B

Re: Torsen do dyfra od S2

Post autor: S2 Perlmutt Weiss » 24 paź 2023, 07:03

Czemu ?, słyszałem od kogoś że auto zupełnie inaczej idzie z dołu i lepiej się prowadzi
Ukończony projekt Subaru IMPREZA STI Hawkeye431hp@565Nm :-D

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Torsen do dyfra od S2

Post autor: Leo » 24 paź 2023, 07:20

jeździsz w jakichś rajdach albo wyścigach płaskich, ale tak na poważnie?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

S2 Perlmutt Weiss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 23 paź 2023, 22:04
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B

Re: Torsen do dyfra od S2

Post autor: S2 Perlmutt Weiss » 24 paź 2023, 07:38

nie, poprostu ktos mi podpowiedział że auto ogólnie zyskuje na prowadzeniu, abstrahując od jazdy wyczynowej
Ukończony projekt Subaru IMPREZA STI Hawkeye431hp@565Nm :-D

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Torsen do dyfra od S2

Post autor: Leo » 24 paź 2023, 09:01

większy wpływ mają inne cambery. Daj sobie spokój z torsenem do cywilnej jazdy.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

S2 Perlmutt Weiss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 23 paź 2023, 22:04
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B

Re: Torsen do dyfra od S2

Post autor: S2 Perlmutt Weiss » 24 paź 2023, 09:14

ustawienia zawieszenia oraz jego dobór zawsze ma znaczenie, chodziło mi o sam wpływ mocny silnika do startu auta od zerowej prędkości. Rzekomo auto lepiej trzyma się asfaltu i nie ucieka dupą przy agresywnym starcie, w skrócie jest bardziej przewidywalne.
Nie jest to mój wymysł i wiem że niemcy też stosują torsena do S2-jek, i chyba nie jest to jakaś inżynieria kwantowa żeby tego nie ogarnąć. Pytanie czy różnica z torsenem jest aż tak odczuwalna podczas jazdy ??
Bardziej chodziło mi z jakiego auta bierze się przeszczep torsena i o jakim przełożeniu żeby to grało.
Ukończony projekt Subaru IMPREZA STI Hawkeye431hp@565Nm :-D

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Torsen do dyfra od S2

Post autor: Leo » 24 paź 2023, 09:45

Audi V8 4.2l ale z nimi jest taki problem, że się w ciągu roku zużywają. Wszyscy poważni biorą quaife z wstępnym spięciem, albo płytkowy adaptują do tylnego mostu. Tak, to nie jest technologia kosmiczna, ale swoje trzeba wydać. Przełożenie torsena? Wyjaśnisz?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

S2 Perlmutt Weiss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 23 paź 2023, 22:04
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B

Re: Torsen do dyfra od S2

Post autor: S2 Perlmutt Weiss » 24 paź 2023, 10:47

Przełożenie miałem na myśli zaadaptowanie mechanizmu właśnie od V8, nie wiem dokładnie co zostaje ze standardowego dyfra S2 ale słyszałem że taka konwersja działa i ludzie sobie chwalą. Czemu miałby się "zużyć" w ciągu roku ?
Ukończony projekt Subaru IMPREZA STI Hawkeye431hp@565Nm :-D

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Torsen do dyfra od S2

Post autor: Leo » 24 paź 2023, 14:43

chcesz to instaluj, o jego zużyciu wiem od ludzi którzy 10 lat temu na fali popularności tej modyfikacji montowali torseny (co spowodowało wzrost ich ceny z 300 zł. za sztukę do 1500 zł) z v8 do coupet i potem się nieprzyjemnie dziwili.
Szukaj po forum streetracing.pl czy tam teraz racingforum.pl tam będziesz miał dość dokładnie to opisane.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

S2 Perlmutt Weiss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 23 paź 2023, 22:04
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B

Re: Torsen do dyfra od S2

Post autor: S2 Perlmutt Weiss » 24 paź 2023, 15:50

to nie tak że się uparłem, szukam po prostu nowinek technicznych które poprawią jazdę tym samochodem. Nie zamierzam też roić czegoś na siłę :-)
Ukończony projekt Subaru IMPREZA STI Hawkeye431hp@565Nm :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładnie i skrzynie biegów”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga