Cześć. Potrzebuje oznaczenie -jaki jest kod części:
1.uszczelniacza - zimmeringu wału od strony silnika-cieknie olej,
2.uszczelniacza - zimmeringu wału od strony automatycznej skrzyni biegów-cieknie olej,
3.oleju do skrzyni automatycznej-czy czerwony dexron II bedzie dobry i ile litrów jego tam wchodzi?
4.jaki kupić filter do skrzyni automatycznej???
Czy dużo jest roboty dla mechanika przy wymianie tego problemu.
Dziekuje za odpowiedź.
[B3 1.8s PM] Wyciek oleju z uszczeniacza wału silnik-skrzyni
ile litrów oleju wchodzi do skrzyni automatycznej w b3?
[ Dodano: 2013-10-17, 20:19 ]
Silnik i skrzynia:
Oznaczenie JV, NE
Pojemność [cm3] 1781
Typ / Rodzaj zasilania R4 / gaźnik Keihin/ Pierburg
Moc [KM (kW) przy obr/ min] 90 (66) / 5200
Moment [Nm przy obr/ min] 150 / 3300
Średnica x skok tłoka [mm] 81,0 x 86,4
Stopień sprężania 10,0
Obciążenie jednostkowe mocy [kg/KM] 11,4
Liczba zaworów na cylinder 2
Ilość oleju z filtrem [l] 3
Liczba biegów w skrzyni manualnej 4/5
Liczba biegów w skrzyni automatycznej 3
[ Dodano: 2013-10-17, 20:19 ]
Silnik i skrzynia:
Oznaczenie JV, NE
Pojemność [cm3] 1781
Typ / Rodzaj zasilania R4 / gaźnik Keihin/ Pierburg
Moc [KM (kW) przy obr/ min] 90 (66) / 5200
Moment [Nm przy obr/ min] 150 / 3300
Średnica x skok tłoka [mm] 81,0 x 86,4
Stopień sprężania 10,0
Obciążenie jednostkowe mocy [kg/KM] 11,4
Liczba zaworów na cylinder 2
Ilość oleju z filtrem [l] 3
Liczba biegów w skrzyni manualnej 4/5
Liczba biegów w skrzyni automatycznej 3
Panowie proszę ponownie o pomoc.
Skrzynia została uszczelniona ,wszystkie zimeringi wymienione na nowe.Skrzynia szczelna nic nie leje się.
Pojawił się po tej wymianie problem z silnikiem.
Wczoraj przerywał i chodził jak czołg.
Mechanik wymienił w tłumikach jakiś pierścień i dzwięk teraz jest normalny a w silniku
- kopułkę,
- palec
i 4 świecie zapłonowe
i z miesiąc wcześniej jakiś taki niebieski czujnik znajdujący się na górnym przewodzie chyba przez który leci płyn chłodzący
Problem jest taki, że na odpaleniu mam uczucie jakby samochód za szybko wyłączał ssanie a po rozgrzaniu obroty spadają do 200-400 i po dodaniu gazu mam uczucie jakby przez chwile się dusił. Dodam,że to automat i przez robotą skrzyni miałem zawsze obroty 900-1000 i nic się nie działo. Co jeszcze zrobić i sprawdzić ? Co może być przyczyną takiego zachowania się silnika
Skrzynia została uszczelniona ,wszystkie zimeringi wymienione na nowe.Skrzynia szczelna nic nie leje się.
Pojawił się po tej wymianie problem z silnikiem.
Wczoraj przerywał i chodził jak czołg.
Mechanik wymienił w tłumikach jakiś pierścień i dzwięk teraz jest normalny a w silniku
- kopułkę,
- palec
i 4 świecie zapłonowe
i z miesiąc wcześniej jakiś taki niebieski czujnik znajdujący się na górnym przewodzie chyba przez który leci płyn chłodzący
Problem jest taki, że na odpaleniu mam uczucie jakby samochód za szybko wyłączał ssanie a po rozgrzaniu obroty spadają do 200-400 i po dodaniu gazu mam uczucie jakby przez chwile się dusił. Dodam,że to automat i przez robotą skrzyni miałem zawsze obroty 900-1000 i nic się nie działo. Co jeszcze zrobić i sprawdzić ? Co może być przyczyną takiego zachowania się silnika