Post
autor: Bodek » 04 kwie 2007, 20:59
A no podpowiem ci cos nie cos, czego i sam sie dopytywalem od forumowiczow jak wymienialem sprzeglo w swojej b4.
A mianowicie Jezeli wymieniasz skrzynie, to nie rozkrecaj polosiek z przegobow wew. tylko odrazu podwaz je lyzko i wyjmij bezposrednio ze skrzyni mniej krecenia pod spodem no i pierw zwal olej zeby na kapelusz ci lecialo. 2.rozepnij katalizator 3.wykrec szpilki z poduszek Sb. 4.odkrec klamre od linek (procontenu tak to nazywaja forumowicze) na koncu sb w tunelu. 5 odkrec wybierak. 6. Wszystkie szpilki do okola obudowy Sb wraz z rozrusznikiem. 7. Dla mnie przeszkadzaly drozki kierownicze przy maglu bo robilem to na lezaka wiec je tez mosialem odkrecic. 8 Czujniki porozpinaj. 9. Przewod wysprzeglika odkrec, kondonik zaloz zeby plyn nie zlecial. No i siup skrzynie do tylu na ramie czy na klate i wybrana.