Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90Q B3 2.3 NG] Wymiana sprzęgła, jakie koszty

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

[90Q B3 2.3 NG] Wymiana sprzęgła, jakie koszty

Post autor: nowy200 » 26 wrz 2007, 17:44

Jakie koszta co do wymiany sprzęgła w Audi 90 quattro 2.3 10v?

czy ktoś wie ile kosztuje sprzęgło SACHSA do 90-tki quattro???????????????????
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2007, 18:27 przez nowy200, łącznie zmieniany 1 raz.
quattro to jest to :)

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 26 wrz 2007, 18:28

O cenę sprzęgła musisz sam się dowiedzieć w sklepie motoryzacyjnym, tanie nie jest :cry:

Jeśli chodzi o wymianę, to też tanai nie będzie, bo kowale doliczą sobie, za odpiecie wału zapewne
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 26 wrz 2007, 18:38

ale w 1 tys sie chyba zamkne co?????????????????????? :-|
quattro to jest to :)

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 26 wrz 2007, 19:17

nowy200 pisze:ale w 1 tys sie chyba zamkne co?????????????????????? :-|
Hmmm może być ciężko komplet sprzęgła Sachs bez zniżek 1056zł :-/
Łozysko 143zl
Tarcza 516zl
docisk 427zl

Komplet 4maxa 700zł

Najtaniej
4max tarcza 140zl
SKF łozysko 60zl
docisku nie znalazłem
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

Awatar użytkownika
nitro20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 254
Rejestracja: 29 sty 2007, 18:12
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: nitro20 » 26 wrz 2007, 20:52

Jedna rada niech Cię nie skuszą te taniości jak masz zamiar jeżdzić tym samochodem załóż coś porządnego polecam Saschc albo Valeo przynajmniej bedzie pewność ze troche pośmigasz na tym i nie bedzie problemów.
Były:
Audi 80 (89) b3 2,0 3A , Audi 80 (93) 2,0 ABK

Są:
A3 1,8T (AGU), BMW E46 323
MOJE TOCZE FELE :)

czeki

Post autor: czeki » 27 wrz 2007, 13:23

Wymieniałem dwa tygodnie temu w 1.9 tdi. Sprzęgło komplet 700zł (ok. 800zł bez zniżki) + 300 robocizna.

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 28 wrz 2007, 16:32

nitro20 pisze:Jedna rada niech Cię nie skuszą te taniości jak masz zamiar jeżdzić tym samochodem załóż coś porządnego polecam Saschc albo Valeo przynajmniej bedzie pewność ze troche pośmigasz na tym i nie bedzie problemów.
Nie miałem zamiaru kupować czegoś tańszego.A tak tylko pytam bo nie wiem ile kasy szykować :-?
quattro to jest to :)

Awatar użytkownika
Plastman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 28 sie 2007, 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Plastman » 28 wrz 2007, 22:18

Ja robię najniższym kosztem, zostawiam docisk, nabijam okładziny na starą tarczę i mnie to wyniesie bodaj 60zł. Sprzęgło, jeśli nie sprzed 30 lat, tylko sprzed kilku, wytrzymuje przeważnie bezproblemowo 3 nabicia okładzin, a potem wypada wymienić komplet, bo spore prawdopodobieństwo, że docisk albo tarcza się rozsypie. Nabijane okładziny nierzadko okazują się być trwalsze niż te w nowych sprzęgłach. Kombinuję jak tu zdobyć azbestówki, ale temat wybitnie ciężki. Wczoraj założyliśmy azbest do Wartburga kolegi, ale to niestety nabytek jeszcze z czasów DDR-u. Co do robocizny, to w Quattro dużo gorszy temat, niż w ośce, bo wał trzeba wypiąć, ale jeśli masz minimum wiedzy motoryzacyjnej, narzędzia i sporo samozaparcia, to spokojnie zrobisz wszystko sam. Ja czekam na skrzynię, bo wymieniam tak "przy okazji", a potem bunkruję się z Audi w garażu, regeneruję sprzęgło i ognia :-)
Turbodiesel, czyli frajda tak, koszty nie.

Mam plan pokazać wyższość niższego, czyli przewagę komory wstępnej nad wtryskiem bezpośrednim. Głupie? Tak. Bez sensu? Owszem. Ale za to ile frajdy...

1,6TD is not for senior citizens

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 29 wrz 2007, 14:28

nabijasz??tzn??Gdzie takie okładziny można dostać??
Sam nie wie co jest.Raz sie ciagnie to sprzęgło a teraz znów jest ok.
w Audi to się jeszcze nie bardzo orientuje co i jak ale dojdę do tego :mrgreen:
quattro to jest to :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładnie i skrzynie biegów”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga