[80 B4] ACBC
Fakt, nie popatrzyłem w profil. Myślę że przy odrobinie rzeźby i pozyskaniu najprostszego przepływomierza z potencjometrem ze szrotu dało by się zrobić Trzeba byłoby tylko dopasować sygnał wyjściowy z przepływomierza, np. dzielnikiem rezystorowym tak, aby zakres napięcia przy skrajnych położeniach przepustnicy był od 0,1 - 1,6V
takie zapytanie
tak czytam o tych bc i chyba bymi sie przydala pomoc kogos ze slaska co dysponuje wolnym poludniem lub moze jak bede mial juz to w rekach to bedzie mi latwiej jakos to montowac chodzi o sam BC i nie wiem czy z manetka czy bez ..
czy dobrze wyczytalem ze jedynym kablem ktory trza ciagnac to jest z ecu sygnal spalania ?
tak czytam o tych bc i chyba bymi sie przydala pomoc kogos ze slaska co dysponuje wolnym poludniem lub moze jak bede mial juz to w rekach to bedzie mi latwiej jakos to montowac chodzi o sam BC i nie wiem czy z manetka czy bez ..
czy dobrze wyczytalem ze jedynym kablem ktory trza ciagnac to jest z ecu sygnal spalania ?
Tu bym polemizował, za odpowiednie wskazania MPH czy km/h odpowiada płytka kodująca: inna na Europę a inna na kraje z anomalią w ruchu drogowym. :mrgreen: Jedynym problemem jest opis na BC ale wskazania będą prawidłowe, pod warunkiem zastosowania płytki kodującej na Europę.k44761 pisze:KLAKSON, kolego, moduł który kupiłeś nie będzie działał dobrze, ponieważ kupiłeś wersję angielską, w milach.
Niestety w przypadku liczników z B3 i B4 nie da się tego przeprogramować VAGiem.
Kiedyś próbowałem włożyć taki BC do liczników wyskalowanych w km/h i była kupa.