[b2]alternator-obrotomerz, oil temp -jak podłączyć w dieslu?
Możesz podpiąć do obojętnie którego przewodu fazowego ale najpewniej będzie podpiąć do L1 lub L2. N i L3 nie polecam bo niewiadomo z której strony jest u Ciebie neutralny. A co do obrotka to nie chce grzebać w desce ponieważ wiem że kabel wchodzi do skrzynki z bezpiecznikami, kiedyś jak siadł mi przekażnik to przekręcając kluczyk na rozruch obrotek szalał do 8 tys obr. (fajnie to wyglądało)
Wielkie dzięki za pomoc, jak będę mógł to się odwdzięczę. Pozdr.
To nie wina alternatora tylko samego obrotomierza wczoraj zrobiłem podmianę do innego diesla B3 który miał styk W i też nie wskazywał obrotów, być może coś nie łączy albo nie działa obrotek.
[ Dodano: 2009-12-26, 14:00 ]
Miłe zaskoczenie jak po roku jeżdżenia z niedziałającym obrotkiem po wjechaniu w dziurę (chociaż raz się przydała na naszych drogach) nagle się obudził i po wyregulowaniu działa cały czas
To nie wina alternatora tylko samego obrotomierza wczoraj zrobiłem podmianę do innego diesla B3 który miał styk W i też nie wskazywał obrotów, być może coś nie łączy albo nie działa obrotek.
[ Dodano: 2009-12-26, 14:00 ]
Miłe zaskoczenie jak po roku jeżdżenia z niedziałającym obrotkiem po wjechaniu w dziurę (chociaż raz się przydała na naszych drogach) nagle się obudził i po wyregulowaniu działa cały czas