Tak będzie pasować, nawet angielski BC będzie pasować po odpowiedniej regulacji i zmianie płytki kodowej. PS. Nie używaj drukowanych liter.paszczak5 pisze:Głownie chodzi mi o to, czy AUTOCHECK bez BC z anglika podejdzie do mojego autka?
[B3, B4, 90 ALL] autocheck i board komputer ACBC
Skąd AC "wie" kiedy jest mało płynu hamulcowego oraz że jest za duża temp. cieczy chłodzącej silnik?? Po co jest pin 15 w module dla wtyczki 26 - pinowej AC, w opisie Sylwiatego jest napisane, cytuję "Niski poziom płynu hamulcowego", czy nie trzeba tam nic podłączać od czujnika płynu hamulcowego (tak na marginesie, jak odłączam wtyczkę od tego czujnika na włączonym silniku, to mi się nie zapala kontrolka w MC sygnalizująca niski poziom płynu hamulcowego, wymienić czujnik??).
A spróbuj po zdjęciu wtyczki ze zbiorniczka płynu hamulcowego połączyć ze sobą piny we wtyczce za pomocą kawałka przewodu. Czujnik, który został tam zainstalowany jest niczym innym jak pływakiem, który unosi się w płynie hamulcowym. Przy niskim poziomie płynu (lub jego braku) następuje połączenie pinów i sygnalizowanie tego na MC lub AC. Nie jestem pewien na 100% ale chyba nie ma konieczności podłączania tego sygnału do modułu AC, gdyż ten sygnał jest podawany do MC lub AC bezpośrednio z płyty głównej licznika.
To samo tyczy się sygnału z czujnika temperatury płynu.
To samo tyczy się sygnału z czujnika temperatury płynu.
Witam Sylwiasty właśnie czytałem Twoje opracowanie na temat podłączenia AC/BC w Audi B4 i jest tam takie jedno zdanie:
"Aby podłączyć sygnalizację niskiego poziomu płynu hamulcowego należy do pinu 15 w AC podłączyć sygnał z przewodu szaro/żółtego (gr/ge) wchodzącego na pin 11 w kostce żółtej (26 pinowej) licznika"
Najprościej sprawdzić można czy zapali się kontrolka od płynu, sposobem połączenia pinów tak jak napisałeś wyżej. Jeśli po takim zabiegu zapaliła by się kontrolka w MC to później dla pewności można odłączyć kostkę białą (14 pinową ) od MC i znowu zewrzeć piny w przewodzie idącym do czujnika poziomu płynu i obserwować czy zapali się kontrolka w MC. Adekwatnie wymieniony sposób można zastosować do AC. Poszedłbym i sprawdził to teraz ale mam paskudną, deszczową pogodę za oknem.
"Aby podłączyć sygnalizację niskiego poziomu płynu hamulcowego należy do pinu 15 w AC podłączyć sygnał z przewodu szaro/żółtego (gr/ge) wchodzącego na pin 11 w kostce żółtej (26 pinowej) licznika"
Najprościej sprawdzić można czy zapali się kontrolka od płynu, sposobem połączenia pinów tak jak napisałeś wyżej. Jeśli po takim zabiegu zapaliła by się kontrolka w MC to później dla pewności można odłączyć kostkę białą (14 pinową ) od MC i znowu zewrzeć piny w przewodzie idącym do czujnika poziomu płynu i obserwować czy zapali się kontrolka w MC. Adekwatnie wymieniony sposób można zastosować do AC. Poszedłbym i sprawdził to teraz ale mam paskudną, deszczową pogodę za oknem.
Nie koniecznie, częsć sygnałów jest brana do MC z płyty głównej - ale nie jestem pewny bo nie dłubałem przy tym ostatnio. Jak sprawdzę w opracowaniu to dam znać. Swoją drogą do AC też nie doprowadza się zasilania a moduł działa.KLAKSON pisze:NIe zapali się gdyż jak odłączysz kostkę białą lub czarną od MC, to MC automatycznie nie działaaudico pisze:później dla pewności można odłączyć kostkę białą (14 pinową ) od MC i znowu zewrzeć piny w przewodzie idącym do czujnika poziomu płynu i obserwować czy zapali się kontrolka w MC.
No własnie. <ok>cobra pisze:AC wyświetla podstawowe funkcje po podłączeniu juz do płyty głównej, podłączenie dodatkowej wtyczki białej nie jest konieczne do jego odpalenia i ewentualnego wykonania self testu
W MC jest podobnie po rozłączeniu wtyczki, powinny się pojawiać kontrolki ciśnienia oleju i płynu chłodzącego
W opracowaniu o podłączeniu AC/BC sylwiasty, napisał, że do pin-a 24 w AC podłącza się grzanie świec żarowych, z jakim pinem w jakiej kostce to podłączyć?? I co daje podłączenie tych "świec" do AC?
I jeszcze jedno pytanie, czy pin 13 (krańcówka drzwi kierowcy) z małej wtyczki podłączanej do MC, gdzie się ją podłącza do AC? Czy bez tego też będzie nam "pipał", że mamy otwarte drzwi?
I jeszcze jedno pytanie, czy pin 13 (krańcówka drzwi kierowcy) z małej wtyczki podłączanej do MC, gdzie się ją podłącza do AC? Czy bez tego też będzie nam "pipał", że mamy otwarte drzwi?
W tym opracowaniu było też napisane, jak dobrze pamiętam, że AC nie ma funkcji ostrzegania o pozostawionych światłach / radiu jak to jest w BC. Ta funkcję trzeba sobie domontować np z Audi B3 gdzie realizował to osobny moduł albo dokupić jakiś brzęczyk.audico pisze: I jeszcze jedno pytanie, czy pin 13 (krańcówka drzwi kierowcy) z małej wtyczki podłączanej do MC, gdzie się ją podłącza do AC? Czy bez tego też będzie nam "pipał", że mamy otwarte drzwi?
No właśnie dzisiaj sobie zostawiłem auto na swiatłach bo zapomniałem zgasić z pośpiechu i zastanawiałem sie czemu mi nia bipał ....PMX pisze:Ta funkcję trzeba sobie domontować np z Audi B3 gdzie realizował to osobny moduł albo dokupić jakiś brzęczyk.
Dopiero teraz przeczytałem ze wywalająć MC wyaliłem brzęczyk...
Mam prośbe masz może jakiś "schamat" jak domontować taki brzęczyk ??