Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] brak kontrolek i nie odpala po wymianie nagrzew

ODPOWIEDZ
Pozio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 25 lis 2011, 18:00

[B4 2.0 ABK] brak kontrolek i nie odpala po wymianie nagrzew

Post autor: Pozio » 19 sty 2015, 22:06

Witam Panowie,
wymieniona nagrzewnica. (jest klima w aucie)

Wszystko poskładane, przekręcam zapłon, a deska milczy, zero kontrolek. Pompka nie pracuje (nie slychac jej po przekreceniu zaplonu). Rozrusznik kręci i tyle.

Wszystko poza tym działa, klima, nawiew, swiatła, kierunki, podświetlenie zegarów.

Ręce mi opadły. Jutro będe sprawdzał czy jest prąd na przekaźniku 208.
Co jeszcze sprawdzać?

Jest gaz.
przed demontażem konsoli było ok.

Sprawdziłem przewody i kostki 10 razy. stacyjka na krótko spięta - pompka też nic sie nie odezwała.

sylwcoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 14 sty 2015, 23:04
Lokalizacja: Łodzkie

Post autor: sylwcoo » 21 sty 2015, 00:04

podepne się pod temat mam 1.9tdi i ten sam problem montowałem el szyby i lusterka no i oczywiscie ogarnołem ale teraz brak kontrolek i nie chce zapalic a na dodatek znikły kierunki . czy ktoś wie w czym tkwi problem ?

Pozio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 25 lis 2011, 18:00

Post autor: Pozio » 21 sty 2015, 09:29

Rozwiazalem. Przerwany czarny kabel idący od stacyjki do przekaźnika pompuj paliwa nr 208.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 21 sty 2015, 23:20

Audi nie stosuje czarnych kabelków a tym bardziej nie ma takiego miedzy stacyjką a przekaźnikiem od pompy paliwa bo przekaźnikiem steruje ECU

Pozio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 25 lis 2011, 18:00

Post autor: Pozio » 24 sty 2015, 08:49

Przerwany miałem czarny kabel idący od stacyjki- w pozycja zapłon do przekaźnika 208( do pinu 86). Po połączeniu pojawiły się kontrolki na drące rozdzielczej oraz pompa podpompowala przez 3 sekundy. I Odpalił na dotyk.

Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 02 lut 2015, 19:24

Jarewa pisze:Audi nie stosuje czarnych kabelków a tym bardziej nie ma takiego miedzy stacyjką a przekaźnikiem od pompy paliwa bo przekaźnikiem steruje ECU
Nie jest powiedziane, że jakiś magik wcześniej nie zmienił fabrycznego stanu instalacji elektrycznej.
Pozio pisze:Przerwany miałem czarny kabel idący od stacyjki- w pozycja zapłon do przekaźnika 208( do pinu 86). Po połączeniu pojawiły się kontrolki na drące rozdzielczej oraz pompa podpompowala przez 3 sekundy. I Odpalił na dotyk.
Świetnie, że udało Ci się znaleźć przerwę w obwodzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl