Witam .
Panowie mam problem , ponieważ zmieniałem pająka (przełącznik zespolony) bo miałem uszkodzonego to pobawiłem się odrazu i zamontowałem do mojego 1z obrotka od benzyniaka . Złożyłem i wszystko dobrze . Na drugi dzień podświetlenie nagle zgasło ale zgasło również i podświetlenie nawiewów , bezpiecznik dobry wiec co ? Miałem 2 zegary , włożyłem , 15 min i s powrotem nie działa ... hmm co to może być ?
[Avant b4 1z] Brak Oświetlenia tablicy
Wystarczy zmienić samą płytę, lub pobawić się z lutownicą.karol_17 pisze:hmm kurde , czyli juz po liczniku ?
Najczęściej przepala ścieżki w tym miejscu <ok>
[ Dodano: 2011-11-30, 20:43 ]
karol_17, Oczywiście jeżeli ,,pająk" jest uszkodzony, to nie ma sensu naprawa licznika... gdyż ciągle będzie paliło ścieżki.
Pewnie zauważyłeś, że dźwignia kierunków w ,,pająku" obsługuje również zmianę świateł z mijania na drogowe.
Wystarczy spięcie w pająku, aby doprowadzić do zwarcia.
Kontrolki kierunków i świateł drogowych są w liczniku.
Podczas zwarcia przepala się najsłabszy punkt... w tym przypadku ścieżki w płycie licznika.
Witam
U mnie spaliło ścieżkę dokładnie w tym miejscu, potencjometr też. Odtworzyłem i wymieniłem diodę, która jest na tej ścieżce. Podejrzewałem że ona jest winna temu że pali mi bezpieczni 14. Najgorsze jest to że u mnie pali go czasem po 5 minutach a czasem po 4 dniach. Gdzie szukać zwarcia ? andi77 mówisz że pająk będzie temu winny ?
U mnie spaliło ścieżkę dokładnie w tym miejscu, potencjometr też. Odtworzyłem i wymieniłem diodę, która jest na tej ścieżce. Podejrzewałem że ona jest winna temu że pali mi bezpieczni 14. Najgorsze jest to że u mnie pali go czasem po 5 minutach a czasem po 4 dniach. Gdzie szukać zwarcia ? andi77 mówisz że pająk będzie temu winny ?