Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80/90 All] Czym się różni UN4 od VDO?

AKREN83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:44
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: AKREN83 » 07 cze 2016, 21:57

Chodzi mi tylko o przełożenie wyświetlacza wraz z płytka i pokrętłem z UN4 do VDO.
Bo problem mam z starymi zegarami ze prawie przy każdym odpaleniu auta resetuje mi sie godzina.

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 25 mar 2017, 23:01

WITAM!
przełożyłem niedawno UN4 (8a0 190a) zamiast moich zepsutych VDO (895 190 - które mi szwankowały) czyli:
m.in.
*rozlany wyświetlacz BC
*rozlany wyświetlacz zegara
*nie naliczał najechanych km
*prędkościomierz działał jak chciał i pokazywał co chciał
* W SUMIE JEDYNE CO DZIAŁAŁO POPRAWNIE W VDO TO WSKAŹNIK TEMPERATURY no i obrotomierz ale on też miewał zgony ;)
chociażby takie:



oczywiście nowy (nowy-stary) UN4 też z manuala v6 wyskalowane do 260km/h z BC/AC

no i teraz wszystko fajnie, pięknie, ładnie działa BC, zegary nie rozlane, nalicza kilometry, działa prędkościomierz TYLKO
TYLKO nie działa mi teraz lewa strona tj.
* wskaźnik temperatury (działał w VDO bez zastrzeżeń) a teraz jest martwy całkowicie...
* obrotomierz (też przeważnie działał w VDO) a teraz chodzi tylko w zakresie od 2000 do 4000 i w ogóle pokazuje jakieś dziwne rzeczy

jaka może być tego przyczyna?

JEŻELI ZAJDZIE POTRZEBA MOGĘ NAGRAĆ FILMIK Z PRACY UN4

z góry dzięki za pomoc ;)
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2017, 02:03 przez chodor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8390
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 mar 2017, 09:32

Styki brudne a wskaźnik dokładnie przeczyść śrubki i złącze. Choc nie można wykluczyć uszkodzenie pęknięcia ścieżki luknij dokładnie koło środkowych śrubek koło kontrolek tam najczęściej dochodzi do uszkodzeń.

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 08 maja 2017, 23:10

jakoś ciągle nie miałem czasu by zajrzeć do tego licznika...
ale nagrałem filmik z jego pracy...



dziwne jest, że tak jakby oszukuje o 1000 obrotów na min
no i tak jakoś niemrawo chodzi... to na pewno brudne styki?

dodam tylko, że ten mój stary VDO miał oznaczenie: 895 190, a ten nowy UN4: 8A0 190A

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8390
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 09 maja 2017, 05:54

Z obrotomierzem może być lipa wyciągnij go i spróbuj ręcznie ruszać jak wskazówka nie ma żadnych oporów i chodzi łagodnie bez trudu to ok, jak haczy i blokuje to złom.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga