Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 PS] Dodatkowe zegary, skalowanie woltomierza.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 maja 2015, 15:41

miron72 pisze: Sądzę jednak, że się okaże iż to on jest zgnębiony. Tylko muszę mieć czas na wyjęcie i weryfikację cholera.
Pisałem ci wyżej problemem jest kostka stacyjki spadek na lini "15" przerabiałem ten temat dokładnie bo sam mam spadek o 1v.

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 28 maja 2015, 18:47

I dałbyś za to głowę? :roll:
Bo wskaźniki nie zużywają się i nie nawalają wcale, tylko łącza...

Ja się Koledzy nie pienię, bez nadinterpretacji proszę, ale wiele kwestii do mnie nie przemawia -dyrdymały o napięciu ładowania 13.4, czy na Allacha ok. 12V....jazda do końca akumulatora i firma Audi poleca zainteresować się, czy wszystko ok...
A Audi niekoniecznie ma różne napięcia ładowania jako auto -tylko kwestia jaki regulator dostanie, bo akumulatory są takie same. I sądzę, że zamiast 13.7 jak będzie ładowanie 14.2 to tylko na dobre wyjdzie. Oczywiście wiem, że za duże też jest niedobre.

Z jednej strony czytam też jakie to wskaźniki nie są ogólne i niedokładne(0.5V do 1V), a z drugiej ma mi zacząć pokazywać dobrze po przeskrobaniu styków czy wymianie iluś tam...
To jak jest w końcu?
Laboratoryjnie ustawiane woltomierze firmy np. VDO są gorsze niż byle gó...o za 3PLN z bazaru?
To jakaś magia wskazania napięć w tym zakresie? :shock:
Nie róbmy jaj -ja wiem, że są spadki napięć na instalacji, pisałem o tym, lecz mnie nie interesują.
Pytałem o skalowanie woltomierza, czy ma jakąś fabryczną możliwość(choć ze zdjęć wynika, że nie). Przekładanie wskazówki niestety chyba wymaga gięcia obramówki szkła.
Co ma wskaźnik moim zdaniem pokazywać pisałem i zdania nie zmienię.
Prędzej będzie miał własne okablowanie w bezpośrednie sąsiedztwo akku.

Bo informacje o jakimś oczywistym spadku napięć z instalacji mam w tyłku(zwłaszcza, że zasilanie urządzeń jest prądem prawidłowej wartości o czym ktoś z "uwagą" stara się nie doczytać), interesuje mnie czy akumulator jest prawidłowo ładowany.

Tyle na dziś, jak ktoś lubi niech mu ładuje 12.2V(w/g audi jest ok jak czytam :lol: ), nie o tym temat i chciałbym, żeby ktoś kto ewentualnie skalował woltomierz podzielił się uwagami.
A6C4 2.6 avant, A4B5 ADR avant

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 maja 2015, 20:28

Nie róbmy jaj -ja wiem, że są spadki napięć na instalacji, pisałem o tym, lecz mnie nie interesują.
Ale takie skalowanie nic ci nie da bo zmiana temperatury otoczenia czy coś to i tak będzie uciekało. Wiem po sobie ze zimą są najmniejsze spadki w porównaniu z latem. Czyli ustawisz teraz tak jak ma być a zimą wyskoczy tobie 15V.

Tu jedynie może pomóc bezpośrednie zasilanie z akumulatora przez przekaźnik.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga