Chciałbym zamontować w B4 ABT dodatkowe zegary vdo (wskaźnik temp. oleju, wskaźnik ciśnienia oleju i wskaźnika ładowania akumulatora). Na razie posiadam sam tunel z zegarami, które z drugiej strony mają gniazdko foto . Będę jeszcze potrzebował odpowiednie czujniki (temp. oleju, ciśnienia oleju i ładowania akumulatora) oraz wiązkę, która z jednej strony powinna mieć wtyczkę do gniazdka widocznym na zdjęciu, a z drugiej strony powinna być podłączona do odpowiednich czujników. Pytanie czy bezpośrednio czy najpierw do jakiejś puszki, ale jak z tą puszką łączą się czujniki ?
Jak wygląda kompletna wiązka i jak łączy się ona z czujnikami ?
Kolor wtyczki, którą posiada wiązka powinien odpowiadać kolorowi gniazdka z tyłu zegarów ?
Czujniki powinny być z wersji 4/5 cylindrowej, wiązka obojętnie z jakiej wersji silnikowej ?
[B4 ABT] dodatkowe zegary VDO, wiązka i czujniki
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Z wiązki dodatkowych zegarów wychodzą 2 wtyczki jedna biała 6 pinowa (taka jaką się wpina w zegary), druga czarna okrągła 2 pinowa. Pierwsza jest z sygnałami włączonych świateł(podświetlanie), + po zapłonie, zasilanie zapalniczki, masa itd. A druga jest od czujników. Wiązka od czujników jest banalna, że napiszę Ci z jakich elementów się składa :mrgreen:TadekB4 pisze:Jak wygląda kompletna wiązka i jak łączy się ona z czujnikami ?
No więc:
- 2 Przewody o przekroju
- 2 konektory żeńskie
- 2 konektory męskie
- wtyczka męska okrągła 2 pinowa czarna
- peszel
W skrócie 1 przewody z w peszlu z konektorami żeńskimi przy czujnikach, a zakończone wtyczką okrągłą 2 pinową Oto cała ori wiązka
Tak, normalnie powinna być wiązka do tych zegarów wraz z regulatorem napięcia (w B3 jest coś takiego, nie wiem czy w b4 też).TadekB4 pisze:Kolor wtyczki, którą posiada wiązka powinien odpowiadać kolorowi gniazdka z tyłu zegarów ?
Czujniki ciśnienia oleju są takie same, temp. są już inne, w R5 jest on dużo większy w porównaniu do R4, trzeba by było kombinowac z tulejkami redukcyjnymi ale to nie ma sensu skoro czujnik nowy w ASO do R4 to koszt 60-70 zł Wiązka różni się tylko długością przewodów i konektorem do czujnika temp. W R5 jest oczkowy, a w R4 płaski żeńskiTadekB4 pisze:Czujniki powinny być z wersji 4/5 cylindrowej, wiązka obojętnie z jakiej wersji silnikowej ?