Problem polega na tym, iż po włożeniu drugiego budzika - tym razem UN4 AC wywala migong o niskim stanie paliwa pomimo, że wskaźnikpokazuje...ok 1/3. Stan paliwa pokrywa się ze wzkazaniem z poprzedniego ang. zegara. Dodam tylko, że zmieniłem AC z tego ktory był w VDO.
Jakieś pomysły?
[B4 ACQ 2,8] Gong rezerwy na AC
mozna regulowac wskazanie poziomu paliwa małym imbusem jak sciagniesz zaslepke na pokretle przy wskazniku. nie masz czasem wskaznika na max w jedna a tego od ac w drugą?
jak wlozysz AC to regulujesz jedno i drugie tym pokretlem ale jak jest wyjety to mozesz osobno wskaznik osobno bac regulowac. moze nie masz synchronizowanych obydwu?
jak wlozysz AC to regulujesz jedno i drugie tym pokretlem ale jak jest wyjety to mozesz osobno wskaznik osobno bac regulowac. moze nie masz synchronizowanych obydwu?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
To samo. A twój problem to problem z pinami nie łączy na wtyczkach dobrze (lub uszkodzona płytka), i w czasie minimalnego nie styku nie odczujesz na wskaźniku bo ma pewną niewładność ale za to odczujesz na AC. Dokładnie przejrzyj niebieską wtyczkę a nawet i wuciągnij każdy kabelek z złączką i popraw blaszkę stykającą (dogiąć) i jeszcze każdy pin przeczyść delikatnie papierkiem ściernym.bloku pisze:Czyżby AC były rózne do VDO i UN4?