Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ACQ 2,8] Gong rezerwy na AC

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

[B4 ACQ 2,8] Gong rezerwy na AC

Post autor: bloku » 28 lut 2013, 17:58

Problem polega na tym, iż po włożeniu drugiego budzika - tym razem UN4 AC wywala migong o niskim stanie paliwa pomimo, że wskaźnikpokazuje...ok 1/3. Stan paliwa pokrywa się ze wzkazaniem z poprzedniego ang. zegara. Dodam tylko, że zmieniłem AC z tego ktory był w VDO.

Jakieś pomysły?

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 28 lut 2013, 18:56

mozna regulowac wskazanie poziomu paliwa małym imbusem jak sciagniesz zaslepke na pokretle przy wskazniku. nie masz czasem wskaznika na max w jedna a tego od ac w drugą?
jak wlozysz AC to regulujesz jedno i drugie tym pokretlem ale jak jest wyjety to mozesz osobno wskaznik osobno bac regulowac. moze nie masz synchronizowanych obydwu?

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 28 lut 2013, 19:16

To już sprawdziłem. Było pierwsze w kolejności.Zastanawia mnie tylko, że to wystąpiło po zmianie budzika gdzie wskazanie paliwa jest wręcz takie same. Czyżby AC były rózne do VDO i UN4?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 lut 2013, 19:46

bloku pisze:Czyżby AC były rózne do VDO i UN4?
To samo. A twój problem to problem z pinami nie łączy na wtyczkach dobrze (lub uszkodzona płytka), i w czasie minimalnego nie styku nie odczujesz na wskaźniku bo ma pewną niewładność ale za to odczujesz na AC. Dokładnie przejrzyj niebieską wtyczkę a nawet i wuciągnij każdy kabelek z złączką i popraw blaszkę stykającą (dogiąć) i jeszcze każdy pin przeczyść delikatnie papierkiem ściernym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl