Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[80 B4]Jak wyciągnać wkład stacyjki

Walek804
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 20 cze 2010, 11:16
Lokalizacja: FKR

[80 B4]Jak wyciągnać wkład stacyjki

Post autor: Walek804 » 01 lut 2011, 13:41

witam

mam juz wszystko rozebrane bo myślałem ze tylko kostka mi pękła a co sie okazało ułamała sie ta płetwa we wkładce stacyjki.Teraz jak mam wyciągnąć wkładke bez ściagana kolumny?

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 01 lut 2011, 14:53

Zaczne od tego czy masz już zdjęta kierownice i pająka :?: jeśli tak to kolejnym krokiem jest odkręcenie dwóch śrub od kolumny klucz z tego co pamiętam 13.Jak już odkręcisz te śruby to z podrzodu zobaczysz jedną śrubke typu torx odkrecasz ja i możesz już zaczynać wyjmować stacyjke (jest z tym troche gimnasyki).Jak już się z tym uporasz potrzebne będą takie narzędzia jak wiertło 3 wiertarka imadło i śrubokręt.
b3-18-pm-stacyjka-t13410.html
Jak stacyjka będzie na stole rób tak jak masz na zdjęciach. :-P

Walek804
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 20 cze 2010, 11:16
Lokalizacja: FKR

Post autor: Walek804 » 01 lut 2011, 22:15

dzieki za odp.Dziś sie uporałem i dokopałęm sie do niej lecz jutro zakładam nowa i mam nadzieje że bedzie Ok :-)

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 02 lut 2011, 23:32

wymieniasz tylko wkład? jak tak to nie polecam zamienników, jak coś to ori używaną całą stacyjkę ;-)

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 03 lut 2011, 10:00

NorbertGSX pisze:wymieniasz tylko wkład? jak tak to nie polecam zamienników, jak coś to ori używaną całą stacyjkę ;-)
Ja również polecam ori używaną bo co ori to ori. Co do zamienników to zdarzało się, że po paru dniach się psuły i dla klienta trzeba było zmieniać na ori używkę :!:

Walek804
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 20 cze 2010, 11:16
Lokalizacja: FKR

Post autor: Walek804 » 06 lut 2011, 23:49

dorwałem używana od B3 do mojej B4 pasuje bo wszystko to samo.Tylko problem teraz bo mam 2 kluczyki.Jeden do stacyjki a 2 do drzwi..;/ a starej wkładki nie moge wyciągnąć.

ferrador
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 18 lip 2010, 12:50
Lokalizacja: Śląsk

80 B4 1.9 TD AAZ

Post autor: ferrador » 26 kwie 2011, 18:48

Witam!
podepnę się pod temat, bo nie wiem, gdzie szukać odpowiedzi.
Znalazłem mnóstwo tematów, dotyczących wymiany stacyjki, kostki, mostkowania przewodow i przekładania pinów, nie tylko na tym forum.
W żadnym poście nie pisało jednak nic o stacyjce w kablem, tzn. moja stacyjka na w obudowie wlutowany oryginalny kabel, ktory byl wpięty okok kolumny kierownicy do kostki. I tu lipa. Stacyjka nowa nie ma kabla, a na krotko odpala, na krótko, tzn. w ręce, bez montażu, więc martwi mnie ten kabel, zeby rano sie nie okazało, że stoje bez prądu, bo czegos nie podpiąłem i coś wyżerało mi prądek. Załączam fotki i proszę o sugestie Z CZYM TO JEŚĆ?
Dzięki i pozdrawiam serdecznie wszystkich życzliwych.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 26 kwie 2011, 18:54

z ostatniego zdjecia widac ze jest to stacyjka dla kluczyka z imobilajzerem, i bez tej wtyczki raczej nie ujedziesz, gdyz jest polaczona z instalacja alarmowa

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 26 kwie 2011, 18:54

Ten kabel to petla immobilajzera. Bez niego auto nie bedzie jezdzic, musisz sciagnac ten pierscien załozyc na nowa stacyjke i włozyc wtyczke gdzie była.

ferrador
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 18 lip 2010, 12:50
Lokalizacja: Śląsk

80 B4 1.9 TD AAZ

Post autor: ferrador » 26 kwie 2011, 22:15

OKI "chopacy", ale mam inny klucz do stacyjki, dorabiany, w ktorym napewno nie ma immo, ponadto jak napisałem wczesniej, nowa stacyjka z nowa kostką, odpala na krótko, tzn. przed montażem. Wiec wnioskuję ze nie mam immo w nim, przynajmniej JUŻ, a co za tym idzie mógłbym złożyć nowe "zakupy" na stare miejsca i jezdźić? Ta - wynikająca z tego - kostka immo jest nieaktywna, a przynajmiej nie bedzie tworzyć jakichkolwiek problemow elektrycznych?
P.S. Alarm zdemontowałem miesiąc temu, a dopiero tydzień temu zaczely się dziać dziwne rzeczy z samozapalaniem się kontrolek, naprzemian - ładowania, oleju i chłodziwa - i wszystkich razem i braku ladowania, wysiadly swiatla, kierunki, zegary (wszystko w trakcie jazdy). Po dokulaniu sie pod dom, rano juz tylko zagrały przekaźniki, a miernik pokazał magiczne 8,4V <czapa> . Więc? Chyba nie mam immo i moge składać?

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 26 kwie 2011, 23:05

ferrador pisze: Chyba nie mam immo i moge składać?
na to wyglada,
a to ze masz dorabiany kluczyk nie swiadczy wcale ze masz bez imo, gdyz wszedzie ten precik moze byc zalany, w kazdym kluczyku

ferrador
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 18 lip 2010, 12:50
Lokalizacja: Śląsk

B4 80 1.9TD AAZ

Post autor: ferrador » 27 kwie 2011, 13:11

Witam. Poskładałem, autko pali, jeździ i nie gaśnie, czyli immo nie ma.
ALE dale swiecą mi się prawie wszystkie kontrolki, nie ma ładowania itd. Innymi słowy, dalej jestem w czarnej ... :-/ Bezpieczniki OK. Gdzie i czego szukać? Please help!

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 27 kwie 2011, 13:46

no to "wedruj do tematow z problemem ladowania
reulator i alternator pewnie do przejzenia, pasek na alternatorze masz? jest prawidlowo naciagniety?

ferrador
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 18 lip 2010, 12:50
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: ferrador » 27 kwie 2011, 14:43

Szara80tkaTdi pisze:no to "wedruj do tematow z problemem ladowania
reulator i alternator pewnie do przejzenia, pasek na alternatorze masz? jest prawidlowo naciagniety?

ładowanie OK, nie tutaj. Alternator sprawdze, ale co z kontrolkami oleju, chłodziwa itd.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 27 kwie 2011, 14:50

jest taki wiekszy napinacz na pasku wielorowkowym jak go "brakuje" lub luzny jest pasek to wlasnie prawie wszystkie kontrolki w liczniku mrugaja
patrzyles pod maska czy wszystkie paski sa na miejscu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl