Potrzebuje w miare dokładny opis demontażu zegarów dodatkowych VDO.
Tych nad popielniczką.
Spaliło mi się tam podświetlenie i nie jestem w stanie tego wymontować , nie rozkręcając całej konsoli czy to tak ma byc czy może jest na to jakiś sposób.
Zdejmuje panel sterowania nawiewami , potem odkręcam ten mały daszek i co dalej , bo tu mniej więcej utknąłem.
Z góry dziękuje za mądre odpowiedzi i tylko takich oczekuje.
[ B3 2,0 QUATRO ] Jak zdemontować zegary dodatkowe.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 08 gru 2007, 18:21
- Lokalizacja: Lublin
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
A poszukać się nie chce Pierwszy lepszy temat viewtopic.php?t=8198&highlight=tunel+%B6rodkowy i polecam opcję szukaj. Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 08 gru 2007, 18:21
- Lokalizacja: Lublin
Szukałem i to dosyc długo , aż w końcu postanowiłem napisać.
Wiesz ciężko jest trafić w slowo kluczowe innego tematu
[ Dodano: 2007-12-29, 17:04 ]
A zapomniałbym bym
Dziekuje bardzo za wskazanie właściwego tematu.
Zgodnie z moim pytaniem trzeba wybebeszyć tunel z lewarkiem , wiec zrobie przy wymianie gałki i mieszka na nowy.
Spałiło mi wszystkie żarówki podświetlenia , bo sie zwarcie zrobiło na tylnej klapie.
czy mogło zepsuć cos więcej
Wiesz ciężko jest trafić w slowo kluczowe innego tematu
[ Dodano: 2007-12-29, 17:04 ]
A zapomniałbym bym
Dziekuje bardzo za wskazanie właściwego tematu.
Zgodnie z moim pytaniem trzeba wybebeszyć tunel z lewarkiem , wiec zrobie przy wymianie gałki i mieszka na nowy.
Spałiło mi wszystkie żarówki podświetlenia , bo sie zwarcie zrobiło na tylnej klapie.
czy mogło zepsuć cos więcej