Panowie czego może dotyczyć ta kontrolka?
Zapala mi sie od 2 dni i to sporadyczne natomiast gasnie jak tylko delikatnie nacisne pedał hamulca .
[B4 1.9 TDI]Kontrolka check
[B4 1.9 TDI]Kontrolka check
Ostatnio zmieniony 31 mar 2007, 14:34 przez szkodnik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Poziom płynu jak najbardziej jest ok.Labiel pisze:Nie będzie czasem wskazywała słabego ciśnienia w układzie hamulcowym :?: Sprawdź poziom płynu hamulcowego.
Poszperałem w GOOGLe i znalazłem ze dotyczy ona dokładnie emisji spalin wydobywanych sie z auta. Zastanawia mnie jednak dlaczego gasnie po nacisnieciu pedala hamulca!!!
Czy to oznacza ze najszybszym rozwiazaniem bedzie podłaczenie samochodu pod komputer i wykasowanie mu błędów ktore powstały z niezaistnialych powodow???
Panowie usterka zniknęła!!!
Ostatnio byłem na warsztacie miałem problem zeświatłami. co sie okazało wielcy wyszkoleni pracownicy tego zakładu włożyli mi nie te zarowki co w rezultacie robiło zwarcie!!! Przy włączonych światłach wygladało jakbym cały czas miał wciśniety STOP!!! Dopiero z pomocą kolegi doszedłem co jest. Żarówki od kierunków włożyli mi do Stopu i na odwrót Kumacie jaka partyzantka. Nie wiem czy to akurat jest tego wina wkażdym bądz razie juz sie nie pokazuje.
Ostatnio byłem na warsztacie miałem problem zeświatłami. co sie okazało wielcy wyszkoleni pracownicy tego zakładu włożyli mi nie te zarowki co w rezultacie robiło zwarcie!!! Przy włączonych światłach wygladało jakbym cały czas miał wciśniety STOP!!! Dopiero z pomocą kolegi doszedłem co jest. Żarówki od kierunków włożyli mi do Stopu i na odwrót Kumacie jaka partyzantka. Nie wiem czy to akurat jest tego wina wkażdym bądz razie juz sie nie pokazuje.
Włączni STOP jest bardzo ważny dla sterownika silnika który to właśnie zapala tą lampkę ze zdjęcia. Gdy wciskasz STOP i hamujesz silnikiem sterownik zmniejsza prawie do zera dawkę wtryskiwanego paliwa. Powoduje to spore oszczędności w zużyciu oleju napedowego. Tym razem masz farta gdyż przez te nieodpowiednie podłączenie stopu mogłeś uszkodzić sobie sterownik. Na szczeście jest ok, ale masz nauczkę by patrzeć mechanikom na ręce.