


Jak sami wiemy temat : " OBROTOMIERZA W AUDI 80 B4 1,9 TD AAZ " jest nam bardzo dobrze znany i dużo było pytań na ten temat jak podłączyć licznik z obrotomierzem do 1,9 TD AAZ żeby obroty nie wariowały i żeby przy odpaleniu mialo 900-1000 obr/min na biegu jałowym czyli praca silnika na wolnych obrotach bez obciążenia . I żeby przy dodawaniu pedału gazu wskazówka obrotomierza wskazywała mniej wiecej adekwantne obroty silnika a nie z kosmosu wzięte

W AUDI B4 1,9 TDI 1Z komputer pokładowy wysyła sygnał obrotów do obrotomierza i komputer steruje wszystkim i spoko nie trzeba nic kombinować tylko zakładasz licznik i cieszysz się jak dziecko które dostanie traktorek na urodziny

Natomiast w AUDI B4 1,9 TD AAZ już sygnał idzie z alternatora...i jest na forach piszą panie załóż potencjometr panie potencjometr załóż tu panie musisz zastosować potencjometr żeby potencjometrem wyregulować sobie obroty panie ja założyłem potencjometr i elegancko obroty pokazuje bez potencjometru sie nie obejdzie ...itp itd

Moje pytanie jest takie ( też chciałbym sobie założyć obrotomierz w moim AUDI 80 B4 1,9 AAZ ) nie jest ze mnie elektryk ogólnie zajmuje sie mechaniką a nie elektryką nie lubie bawić sie w kabelki wole kręcić śrubki

PS. Proszę nie piszcie zbędnych komentarzy typu " ooo oooo mechanik śrubki kręci a pare kabelków nie wie jak podłączyć " każdy jest w czymś dobry jeden bedzie umiał grać na saksofonie a drugi bedzie umiał grać na akordeonie człowiek nie maszynka do mięsa nie musi wszystkiego wiedzieć

