Dla potomnych +pytanie.
Rezanka ciąg dalszy... Jestem szczęśliwym posiadaczem niuni z 92r, zamiast obrotka mam zegar. Mógłbym pójść na łatwiznę i nabyć deskę co ma obrotek, ale, no właśnie, chcę zachować big bena, po prostu mi się podoba

Rozkmininiłem już gdzie się podłączyć w desce. Trochę zabawy i lutowania było, ale sygnał jest już wyprowadzony. Prowizorycznie podłączyłem jakiś-tam-obrotek i działa, choć zawyża odczyt, tj. przy 800rpm pokazuje 800rpm, a przy 2000rpm pokazuje 3000rpm, no ale to jakiś badziew.
Zdjęcie dla potomnych (znalezione na forum):
Piny są widoczne od frontu po zdemontowaniu deski i wyjęciu zegara.
1 to masa.
2 to plus.
3 to sygnał dla obrotka.
4 ścieżka sygnałowa idąca od żółtej wtyczki - w sumie można pod kabelek we wtyczce się podpiąć (tylko trzeba było wiedziec pod który

A teraz pytanie; potrzebuję obrotka do 5-6k rpm, zewnętrznego, średnica max 52mm. No i najważniejsze by mi chodził na tym sygnale z kompa - zakładam że każdy do 4 cyl. będzie śmigał. Problem w tym iż widziałem takie do diesli co mają 5-6k rpm, ale są pod podłączenie "W" w alternatorze.
Pozdrawiam, Doman.