Witam, mam bardzo dziwny problem z obrotomierzem. Gdy dodaje gazu unosi sie wskazówka ale niestety tylko w zakresie 100-200 obr/min nie są to zimne luty licznik był sprawdzony, a ja sam już nie mam pojęcia co sie dzieje ;(
dodatkowo nie mam podswietlenia zegarów i nawiewu, a jak w którymś temacie było że jeśli nie ma napięcia na żółtej wtyczce to działać nie będzie. Czy to może być przetarty kabel albo coś?
No i na koniec zawsze działają mi szyby, tzn. nawet gdy wyciągne kluczyk to mogę otworzyć lub zamknąć okno i przełączniki są wiecznie podswietlone.
WIDEO:
KLIK!
PS silnik ciepły, nie sadzi ktoś że za wolno idzie na obroty?
[1.9 TDI b4] obrotomierz
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
kable sie same nie przecieraja, co innego jak juz tam cuda byly robione, patrzac na licznik, widze ze byl kombinowanySaint94 pisze:może być przetarty kabel
sprawdz czy w zoltej kostce pin 23 masz minus
wyjmij licznik i zobacz czy sciezka kolo potencjometru jest cala, oraz czy potencjometr jes sprawySaint94 pisze:nie mam podswietlenia zegarów
tak w ogole to nie swieci ci sie lampka od oleju u gory,
od kiedy masz te sprawy z elektryka?
niedawno auto kupiles?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
domyslam ze w aucie jest sporo druciarstwa, gdyz takie auta tylko polak sprzedaje
nieznalazlem jeszcze auta z tych starych oczywiscie w dobrym stanie, wszystko zarżniete do granic mozliwosci, dlatego nigdy nie polece auta kupowac unas
wiec u ciebie sie rowniez mozna spodziewac samego najgorszego
co do podswietlenia, to do sprawdzenia
- pajak, tzn czy wychodzi z niego plus z pinu 58
- czy bezp 14 dopry i czy n nim jest plus po wlaczeniu pozycji
- czy potencjometr w liczniku reaguje na zmiany regulacji podlacz tam omomierz i sprawdz jego rezystancje , krecac nim
co do obrotka,
- sprawdz ten pin w zoltej kostce co pisaelm wyzej
a jaka jst gwarncja z ten obrotek jest sprawny?
spr tez zarowke w gornej czesci licznika , bo niemasz info o oleju
masz brzeczyk jak zostawisz swiatla wlaczone?
spr tez krancowke drzwi, jest ona wazna dla el szyb, gdy wyjmiesz kluczyk
wiazka klapy tylnej dobra?
masz pozycyjne i podsw tablicy rej?
w ogole wez schemat licznika, jest tu na forum temat "schematy elektryczne"
nieznalazlem jeszcze auta z tych starych oczywiscie w dobrym stanie, wszystko zarżniete do granic mozliwosci, dlatego nigdy nie polece auta kupowac unas
wiec u ciebie sie rowniez mozna spodziewac samego najgorszego
co do podswietlenia, to do sprawdzenia
- pajak, tzn czy wychodzi z niego plus z pinu 58
- czy bezp 14 dopry i czy n nim jest plus po wlaczeniu pozycji
- czy potencjometr w liczniku reaguje na zmiany regulacji podlacz tam omomierz i sprawdz jego rezystancje , krecac nim
co do obrotka,
- sprawdz ten pin w zoltej kostce co pisaelm wyzej
a jaka jst gwarncja z ten obrotek jest sprawny?
spr tez zarowke w gornej czesci licznika , bo niemasz info o oleju
masz brzeczyk jak zostawisz swiatla wlaczone?
spr tez krancowke drzwi, jest ona wazna dla el szyb, gdy wyjmiesz kluczyk
wiazka klapy tylnej dobra?
masz pozycyjne i podsw tablicy rej?
w ogole wez schemat licznika, jest tu na forum temat "schematy elektryczne"
obrotomierz był podłączony pod napięcie i wskazówki normalnie działały wszystkie a całą reszte będę sprawdzał jutro, ew. pojutrze.
brzęczek jest tylko na postojowych, i brakuje mi lewego pozycyjnego z tyłu.
Nigdy nie myślałem że bd miał dosyć samochodu już ehhh już 3 tysiace w niego wpakowałem i dalej nie chula jak trzeba...
Dzięki za info posprawdzam i dam znać. Pozdrawiam
brzęczek jest tylko na postojowych, i brakuje mi lewego pozycyjnego z tyłu.
Nigdy nie myślałem że bd miał dosyć samochodu już ehhh już 3 tysiace w niego wpakowałem i dalej nie chula jak trzeba...
Dzięki za info posprawdzam i dam znać. Pozdrawiam
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
kupujac krajowe auto trzeba byc ostrozy, bo druciarstwa kazdy tyle w nim zostawia, ze ciezko to od chwascic
tak patrze ten filmik ze on cos dziwnie gasnie, ze tak rzesie
licznik jak masz drugi i sa tych samych firm vdo lub un4 to mozesz przelozyc same obrotomierze, miedzy soba, i wtedy to wrzucic do auta, oczywiscie przy przekladce ostroznie z plytka drukowana, bo jak peknie ci sciezka, nie znajdziesz tego nawet pod lupa
tak patrze ten filmik ze on cos dziwnie gasnie, ze tak rzesie
licznik jak masz drugi i sa tych samych firm vdo lub un4 to mozesz przelozyc same obrotomierze, miedzy soba, i wtedy to wrzucic do auta, oczywiscie przy przekladce ostroznie z plytka drukowana, bo jak peknie ci sciezka, nie znajdziesz tego nawet pod lupa