Cześć,
ostatnio miałem problemy które ewidentnie świadczyły o kończącej się kostce rozrusznika (brak migaczy, trzeba ręcznie wrócić).
Wczoraj problem zrobił się większy - przekręcając kluczykiem brak zapłonu. Można normalnie odpalić ale po sekundzie gaśnie (pompka nie daje paliwa - brak kontrolek).
Wymieniłem kostkę, dalej podobnie, kupiłem kolejną w innym sklepie (każda po 25 zł - droższych nie mieli - pierwsza była biała (jak oryginał) druga czarna). Na drugiej samo.
Stan po wymianie kostki:
1. na pewno jest lepiej bo przed wymianą była tragedia
2. stara kostka (oryginał) była pęknięta (identycznie jak ta z fotostory na Forum)
3. zapłon pojawia się co około 15 - 20 prób i wtedy spokojnie odpala
4. jak odpali za każdym razem jest dobrze (nie ważne czy wyjmę kluczyk czy nie, zawsze jest zapłon po około 30 sekundach znowu kicha)
5.zawsze po przekręceniu mam dmuchawę brak tylko zapłonu i kontrolek
Panowie co dalej?
Jakieś pomysły jak to rozwiązać?
Witam ponownie,
cóż, wygląda na to że nowa kostka musiała się dotrzeć... wymieniłem ją w czwartek w piątek były jeszcze kłopoty ale coraz rzadziej. W sumie dzisiaj za każdym razem było ok. Sprawdziłem już ponad 30 razy i chyba będzie żył.
Zatem jeśli zmieniasz kostkę i dalej jest źle, poczekaj dwa dni - może się dotrze
- Strona główna Audi 80/90 - Forum Techniczne Elektryka i elektromechanika Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.
[B4 1,6 ADA] [ROZWIĄZANE] po przekręceniu kluczyka brak...
[B4 1,6 ADA] [ROZWIĄZANE] po przekręceniu kluczyka brak...
Post autor: dziela » 13 lut 2014, 18:18
Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”
Przejdź do
- Audi 80/90 - Forum podstawowe
- ↳ Przedstaw się nam
- ↳ Regulamin Forum Audi 80 Klub Polska
- ↳ Dział Forum Audi 80
- ↳ Poszukiwany/Poszukiwana
- ↳ Polecam/Odradzam
- ↳ Polecam lub nie Klubowicza
- ↳ Polecam lub nie spoza forum
- ↳ Na każdy temat
- ↳ Spoty, zloty i grupy lokalne
- ↳ Klub Audi 80
- ↳ dolnośląskie
- ↳ Kujawsko-Pomorskie
- ↳ Lubuskie
- ↳ Małopolskie
- ↳ Lubelskie
- ↳ Mazowieckie
- ↳ Łódzkie
- ↳ Opolskie
- ↳ Podlaskie
- ↳ Śląskie
- ↳ Podkarpackie
- ↳ Pomorskie
- ↳ Świętokrzyskie
- ↳ Warmińsko-Mazurskie
- ↳ Wielkopolskie
- ↳ Zachodniopomorskie
- ↳ Spot'kania na wysokim szczeblu
- ↳ Gadżety
- Audi 80/90 - Forum Techniczne
- ↳ Silniki benzynowe i LPG.
- ↳ Silniki czterocylindrowe
- ↳ Silniki pięciocylindrowe.
- ↳ Silniki V6
- ↳ Zasilanie LPG
- ↳ Inne.
- ↳ Silniki wysokoprężne
- ↳ Silniki TD
- ↳ Silniki TDi
- ↳ Pompy wtryskowe i wtryskiwacze
- ↳ Turbiny i układ dolotowy
- ↳ Inne.
- ↳ Układ napędowy i skrzynie biegów.
- ↳ Przekładnie i skrzynie biegów
- ↳ Półosie i przeguby
- ↳ Inne.
- ↳ Zawieszenie
- ↳ Amortyzatory i sprężyny
- ↳ Koła i felgi
- ↳ Hamulce tarczowe, bębnowe.
- ↳ Zawieszenie tylne
- ↳ Maglownice, końcówki drążków, geometria.
- ↳ Wahacze, zwrotnice
- ↳ Inne.
- ↳ Elektryka i elektromechanika
- ↳ Lusterka, szyby, szyberdach.
- ↳ Centralny zamek, alarm, immobilajzer.
- ↳ Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.
- ↳ Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.
- ↳ Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne
- ↳ Komora silnika
- ↳ Systemy bezpieczeństwa Air bag i ABS
- ↳ Inne.
- ↳ Nadwozie i wnętrze
- ↳ Elementy karoserii
- ↳ Wnętrze i tapicerka
- ↳ Inne.
- ↳ Inne
- ↳ Kupujemy Audi 80/90, Coupe, Cabrio
- Firm / usług / reklamy
- ↳ Promocje, reklamy firm.
- Audi 80/90 Tuning, rezanie i stylizacja
- ↳ Warsztat czyli zrób to sam
- ↳ Rezanie
- ↳ Naprawy
- ↳ Inne.
- ↳ Tuning mechaniczny
- ↳ Tuning wizualny
- ↳ Car Audio, GPS, CB.
- ↳ Pielęgnacja i kosmetyka
- Audi 80/90 - Galerie własnych zdjęć, tematów, postów
- ↳ Audi 80/90 - B1 / B2.
- ↳ Audi 80/90 - B3.
- ↳ Audi 80/90 - B4.
- ↳ Audi Coupe / Cabrio.
- ↳ Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.
- ↳ Inna marka np: Vw, Opel, Toyota, Skoda itd.
- ↳ Motocykle, skutery i quady.
- ↳ Archiwum starych zdjęć.
- Audi 80/90 - Centrum
- ↳ Aktualności
- ↳ Ciekawostki i galerie
- ↳ Historia modeli
- ↳ Wyposażenie
- Audi 80/90 - Ogłoszenia
- ↳ Kupię
- ↳ Zamienię
- ↳ Usługi
- ↳ Sprzedam pojazd
- ↳ Sprzedam części
- ↳ Rzeczy różne
- Usunięte, zbędne tematy