Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9TD AAZ] problem obrotomierz od tdi

ODPOWIEDZ
murano
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 04 cze 2009, 16:50

[B4 1,9TD AAZ] problem obrotomierz od tdi

Post autor: murano » 21 sie 2009, 18:29

Witam probowalem przerobic obrotmierz od tdi do swojego td. Kupilem liczniki za anglika tdi po przelozeniu do mojego auta obroty chodzily w zakresie od 5-6 tys. A wiec znalazlem opis rezania obrotka z benzyny do azz http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ie+obrotka nabyłem taki potecjometr :http://www.allegro.pl/item696298766_pot ... ztuke.html i zrobilem tak jak napisane jet w 1 linku jednak po poskladaniu zegarow obrotomierz nawet nie drgnał? nie działa wcale gdzie szukac przyczyny? jak to przerobic? z góry dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 21 sie 2009, 23:16

Jakiej firmy są to zegary? VDO czy UN4? Jeśli UN4 to niestety nic nie zdziałasz.

murano
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 04 cze 2009, 16:50

Post autor: murano » 22 sie 2009, 01:45

sa to zegary VDO o czym zapomnialem napisac

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 22 sie 2009, 09:49

W takim razie musi reagować. Jesteś pewien że dobrze przylutowałeś ten potencjometr, lub czy jest on dobry?

murano
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 04 cze 2009, 16:50

Post autor: murano » 22 sie 2009, 11:08

przylutowac to przylutowalem go napewno dobrze a czy w dobrym miejscu to tak w benzyniaku jest 4 takie male oporniki do jednego z nich sie wlutowujesz natomiast w dieselu jest jeden a wiec z duzego wyboru nie bylo przylutowalem do niego a czy ten potecjometr co kupilem jest ok? mam jeszcze jeden wiec sprobuje wieczorem z drugim

[ Dodano: 2009-08-23, 14:54 ]
no i problem rozwiazany nie potrzebnie zlaczylem srodkowy styk z potecjometru z jednym z bocznych. Obroty chodza ok. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl